احداث ۴۵ مدرسه در بخش‌های شهرستان ایذه

سرپرست فرمانداری ایذه گفت: ۴۵ مدرسه در شهرستان در حال احداث بوده که از این تعداد ۱۲ مدرسه‌ی عشایری و تعداد ۲۹ مدرسه‌ی روستایی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه گفت: با وجود مدارس قدیمی و غیراستاندارد، یکی از شهرستان‌های محروم از لحاظ فضای آموزشی است و از پارسال با کمک مسئولان استانی، کشوری و تلاش‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باجذب خیّرین کشوری و بومی و تخصیص اعتبارات دولتی، کار بسیار بزرگی در امر مدرسه سازی در ایذه آغاز شد.

او بیان داشت: هم اکنون تعداد ۴۵ مدرسه در سطح شهرستان در حال احداث داریم که از این تعداد ۱۲ مدرسه‌ی عشایری و تعداد ۲۹ مدرسه‌ی روستایی و تعداد ۴ مدرسه‌ی شهری است.

سرپرست فرمانداری ایذه تصریح کرد: با تکمیل این مدارس، تعداد ۱۳۸ کلاس درس جدید در مقاطع مختلف تحصیلی، به فضا‌های آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از همه‌ی دست اندر کاران، از خیّرین و ایزدپناه نماینده ، قربانی مدیرکل نوسازی مدارس استان و آقاملاپور، عالی محمودی و همه‌ی پیمانکاران برای اهتمام آن‌ها در روندکاری مدرسه سازی در شهرستان ایذه تقدیر کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار