۲۸۰ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان مهابادی پرداخت شد

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مهاباد گفت: امسال ۲۸۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات به افراد تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

احمد نوذری مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش این اداره، از ابتدای امسال تاکنون ۲۸۰ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

نوذری افزود: هم اکنون ۱۰۳ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در مهاباد از خدمات تامین اجتماعی برخوردار هستتد که سه خانوار با سرپرست مرد و ۱۰۰ خانوار با سرپرست زنان بوده که در هر فصل حق بیمه آنان توسط این کمیته پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است و روند پرداخت تسهیلات به صورت مستمر همچنان ادامه خواهد یافت.

این مقام مسئول اذعان کرد: این تسهیلات اشتغال‌زا در زمینه اجرای طرح‌های خدماتی، صنفی، دامداری، کشاورزی و فرش‌بافی بوده است که جهت حمایت از کسب و کار مددجویان بهزیستی و هموار کردن مسیر درآمدپرداخت شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۲ هزار و ۶۰۳ نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد چهار و هزار ۷۸۵ نفر در شهر و مابقیه در سطح روستا ساکن هستند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.