حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری پرداخت شد

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق مهرماه یک و نیم میلیون بازنشسته و وظیفه بگیر این صندوق خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،فتح الله شعبانی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت:با پیگیری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکاری سازمان برنامه و بودجه و اهتمام ویژه دولت به بحث حقوق بازنشستگان، این ماه نیز همانند ماه قبل حقوق بازنشستگان عزیز پیش از پایان ماه و به طور کامل تامین اعتبار و پرداخت شد.

شعبانی گفت:حقوق مهرماه یک و نیم میلیون بازنشسته و وظیفه‌بگیر صندوق بازنشستگی کشوری امروز چهارشنبه ۲۸مهرماه و از ساعتی پیش به‌تدریج به حساب این عزیزان واریز می‌شود.

وی گفت:خوشبختانه با اهتمام جدی دولت سیزدهم و پیگیری همکاران صندوق و وزیر رفاه و همکاری سازمان برنامه برای دومین ماه پیاپی حقوق زودتر از پایان ماه واریز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته دولت
۱۸:۰۳ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
من شخصا از مسئولین محترم صندوق که حقوق ماها را در 28 ماه واریز می کنند متشکریم . دو ماه است این محبت آنها روحیه مون را خوب کرده است . بعضی وقتها که آخر برج چک و قسط داشتیم ، دیگه از آشناهامون قرض نمی کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
نصف بیشترش تموم شد هنوز دو تا چک داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
خدا خیرتون بده لااقل جریمه دیر کرد قسطامون کمتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
کاش حق را میدادند
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۰:۴۶ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
خیلی لطف کردین. یک حقوق برای یک قوم. ظاهرا دولت جدید برای افزایش حقوق ها و هر چیزی که برای مردم باشد احتیاط می کند و فقط با افزایش هزینه ها موافق است اون هم برای خوردن غول نقدینگی.
آخرین اخبار