حیدری در تذکر شفاهی:

همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان سریع‌تر اجرایی شود

نماینده گیلانغرب در مجلس نسبت به روند اجرای سریع همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان انتقاد کرد. 

به گزارش خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهریار حیدری نماینده گیلانغرب در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی نسبت به عدم اجرای سریع همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان انتقاد کرد. 

این نماینده در تذکری به بانک مرکزی گفت: موضوع مهلت وام مناطق زلزله‌زده کرمانشاه که هجدهم اردیبهشت امسال تصویب شد، اجرایی شود.

وی همچنین تصریح کرد که سازمان برنامه و بودجه، وزراتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو از پروژه حاکمیتی سامانه گرمسیری غفلت کرده‌اند. حیدری یادآوری کرد که مسئولان این نهادها برای تخصیص اعتبار این پروژه به کرمانشاه سفر کنند.

این نماینده در تذکری به وزیر نفت، خواستار اجرای سند تحول و توسعه پتروپالایش کرمانشاه شد.

حیدری خواستار ثبت روز چهارم مهر ماه به عنوان روز مقاومت گیلان غرب در تقویم جمهوری اسلامی ایران شد.

وی به وزیر راه و شهرسازی نسبت به غیر استاندارد بودن جاده‌های حوزه انتخابیه‌اش به ویژه گیلان غرب تذکر داد. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
سلام من درحال حاضر کارمند بازنشسته بانک هستم..چرا مسئولین محترم بانکها به نیروهای بازنشسته خود وام ضروری نمی پردازد درحالی که هر دوسال یک.بار .این وام ضروری را شاغلین بانک می‌گیرند. پس چرا این تسهیلات وام ضروری را به بازنشستگان نمی دهند شما را بخدا قسم می دهم پیگری کنید ممنون میشم در صورتی که جناب آقای دکتر نوبخت.به تمام ادارجات ابلاغ کرده، که هر آنچه که شاغلین میگیرند باید بازنشستگان هم باید بگیرند پس چی شد..ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
اقای حیدری ما بازنشستگان کد ۲۳ صندوق نفت هستیم اصلاً پارسال وامسال هم همسان سازی نشدیم دارایی های صندوق مسقل ومتعلق به خودشان است ولی مردی ندیدیم که بگوید بابا چرا بازنشسته با هم فرق می کند تمام شرکتهای صندوق چندین برابر سود کردن ولی اقایان زورشان میاید به بازنشسته از سود بدهند لطفاً ورود کنید وما را کمک کنید تا دیر نشده این رسم مردانگی نیست اوجی هم اصلاً توجهی ندارد به بازنشستگان
آخرین اخبار