بابایی کارنامی:

چرا با فساد ریشه‌ای برخورد نمی‌شود؟/ ارتباط میان زنگنه، ابتکار و واردکنندگان بنزین چه بوده است؟

نماینده ساری در مجلس گفت: چرا با فساد ریشه ای برخورد نمی‌شود و فقط به یک گزارش اکتفا می کنند؟

به گزارش خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بابایی کارنامی، نماینده ساری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از قرائت گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره گزارش نادرست وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست در مورد بنزین تولیدی صنایع پتروشیمی، خطاب به نیکزاد، رئیس جلسه گفت: در این گزارش باید بیان می شد که چه ارتباطی میان زنگنه، ابتکار و واردکنندگان بنزین وجود داشت. این چه گزارشی است؟ چرا با فساد ریشه ای برخورد نمی‌شود و فقط به یک گزارش اکتفا می کنند؟

وی ادامه داد: باید مشخص شود چه کسانی مسئول این مشکلات ناشی از بنزین بودند و تکلیف آن چه خواهد شد؟ کسانی که ابتکار و خلاقیت مهندسان کشور را زیر سوال می‌برند، سرنوشت شان چه می شود؟

بابایی کارنامی تاکید کرد که تکلیف مفسدان در سال های پیش چه خواهد شد؟ آن‌ها میلیاردها دلار خوردند و بردند، اما اسمی در گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیامد.

این نماینده مجلس از نیکزاد خواست جلسه آینده گزارش کمیسیون درباره افراد متخلف بیاید و با متخلفان نیز برخورد شود.

علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس اداره نشست را برعهده داشت، خطاب به حجت الاسلام شجاعی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ بیان کرد: بابا یه کارنامه‌ای ضمن تایید گزارش می خواهد که ازش خاص و اتفاقات و متخلفان را مدنظر قرار دهید و با ارسال گزارش قوه قضاییه اگر کسانی به ملت اجحاف کرده اند، جزایش را ببینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۰۲ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
سلام چون هیچ کس تیشه به ریشه خود نمی زند . !! نکند شما هم مثل نمایندگان شریک ایران خودرو که فریاد می زدند باشید ؟ راست می گویی به عنوان وکیل اولین تیشه را بردار و طرحی ارائه کنید تا هر وکیل خاطی به اشد مجازات برسد ( یعنی جزای آن حداقل ده برابر بیشتر از مردم عادی و کم سواد باشد ). تا کسی جرات خطا نداشته باشد .
United Arab Emirates
افشین
۰۹:۳۵ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
همه ملت شریف ایران منتظر برخورد قانونی و اشد مجازات برای مفسدان اقتصادی , رانت خواران , جاسوسان و تمامی مسئولین دولت حسن روحانی که خون مردم ایران را طی هشت سال و پیش ازآن در شیشه ریختند و با جسارت به ریش همه خندیدند می باشند و توقع می رود حقوقدانان و مجلس محترم و قوه قضائیه محترم پیگیر قانون شکنان باشند تا شامل مرور زمان نشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
چون آخرش به یه جایی وصل میشه.بعدشم چون ریشه ای برخوردنمیشه هرکی توهرپستی هرکاری میخادمیکنه وخون این مردم بدبختوتوشیشه میکنه..
آخرین اخبار