درگیری دو عضو کنست مقابل بیمارستان کابلان+فیلم

عضو تندروی کنست رژیم صهیونیستی و عضو عرب کنست مقابل بیمارستانی که یک اسیر فلسطینی به دلیل اعتصاب غذا در آن بستری است، با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اسپوتنیک، شبکه «کان» رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «ایتمار بن غفیر» عضو تندروی کنست رژیم صهیونیستی و «ایمن عوده» عضو عرب کنست مقابل بیمارستان کابلان با هم درگیر شدند.

این درگیری بین عوده (رئیس فهرست مشترک عرب) و بن غفیر در مقابل اتاق یک اسیر فلسطینی که به دلیل اعتصاب غذا در بیمارستان کابلان به سر می‌برد، اتفاق افتاد.

رسانه‌های محلی اعلام کردند که بن غفیر قصد حمله به اتاق این اسیر فلسطینی را داشت، ولی عوده سعی کرد مانع از ورود او به اتاق آن اسیر شود. هنگامی که عوده به بن غفیر گفت که این زندانی علاقه‌ای به دیدن او ندارد، درگیری لفظی بالا گرفت و منجر به ضرب و شتم شد.

مقداد القواسمی، اسیر ۲۸ ساله فلسطینی در اعتراض به بازداشت بدون اتهام و محاکمه خود، ۹۱ روز است که اعتصاب غذا کرده است.

اندکی قبل از آن، ایتمار بن غفیر در حساب توئیتر خود نوشته بود: «من قصد دارم با شرایط بستری مقداد القواسمی در بیمارستان و مراقبت‌های پزشکی که از او می‌شود آشنا شوم و این معجزه را که فردی چند ماه بدون غذا زنده مانده است از نزدیک ببینم.»

بن غفیر به خاطر دیدگاه‌های راستگرایانه ضد فلسطینی خود و حمایت از شهرک سازی در کرانه باختری و قدس شرقی شهرت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
این چه عادت بدی که مردم پیدا کردن هین دعوا تصادف وهر حادثه ایی بجای کمک گوشی دستشون وفیلم میگیرن واقعا فضای مجازی داره چه بلایی سر رفتار مردم میاره
آخرین اخبار