افتتاح ساختمان‌های جدید اداره ثبت ۴ استان کشور

ساختمان‌های اداره ثبت ۴ استان کشور با حضور خدائیان، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،عصر امروز سه شنبه چهل و ششمین جلسه شورای مسئولان عالی سازمان ثبث با حضور ریاست این سازمان و مدیران تابعه برگزار و در حاشیه این نشست، ساختمان اداره ثبت در استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و ایلام به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حاشیه این جلسه اظهار کرد: در راستای طرح تحول به خصوص در دوره تحول و تعالی در قوه قضاییه، تحول همه جانبه در سازمان ثبت اسناد و املاک را در دستور کار قرار دادیم و سعی کردیم در همه بخش‌ها از جمله تسریع در اجرای طرح مهم و ملی کاداس، تسریع در ثبت شرکت‌ها و ثبت در مالکیت معنوی اشخاص، تسریع در الکترونیکی کردن امور و ارائه خدمات به خصوص بهبود فضای فیزیکی واحد‌های کار اقدام کردیم.

وی افزود: از مجموع حدود ۴۸۰ واحد ثبتی که در کشور داریم حدود ۱۵۰ واحد به صورت استیجاری و در واحد‌هایی که در محل‌های مناسبی هم قرار ندارند به فعالیت خود ادامه می‌دهند و بیش از ۱۶۰ واحد ثبتی فرسوده هستند که نیازمند باسازی یا احداث واحد‌های جدید را دارند.

خدائیان تصریح کرد: سعی کردیم با کمک دولت و مجلس گام‌های خوبی را در احداث واحد‌های فیزیکی برداریم، در ۶ ماهه نخست امسال حدود ۶۰ واحد را شروع به احداث و یا افتتاح کردیم.

وی افزود: مقرر شد تا از محل فروش واحد‌های فرسوده یا املاک مازاد نسبت به بهبود وضعیت فضای فیزیکی واحد‌های ثبتی کشور اقدام کنیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به افتتاح ۴ پروژه در استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، ایلام و کرمان بیان کرد: ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته برای احداث این ۴ پروژه است و امیدواریم از این پس به مردم عزیزمان خدمات ارزنده‌ای ارائه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ثبت سند ، اسناد رسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار