دغدغه‌های مالی بدمینتون استان سمنان پر رنگ است

رئیس هیات بدمینتون استان سمنان دغدغه‌های مالی این هیات را پر رنگ برشمرد و گفت: نبود سرمایه‌گذار و نابسامانی‌های مالی مشکلی است که مانع فعالیت بدمینتون بازان این استان در لیگ‌های کشوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مرتضی شحنه رئیس هیات بدمینتون استان سمنان  گفت : تیم ۱۰ نفره مردان استان سمنان در لیگ دسته یک بدمینتون کشور حضور دارد و چهار بازیکن خانم استان نیز در لیگ برتر در سال گذشته موفق به کسب مقام چهارم شدند، اما به دلیل برخی مسائل، بازیکنان خانم بومی استان در حال حاضر در تیم‌های لیگ برتری استان‌های دیگر مشغول به فعالیت هستند.

او  افزود: استان سمنان دارای ظرفیت بالایی در بدمینتون است و در حال حاضر ورزشکاران در ۲ سالن اختصاصی در سمنان و شاهرود مشغول به فعالیت هستند.

رئیس هیات بدمینتون استان سمنان ادامه داد: برنامه ریزی‌های بسیاری در زمینه توسعه بدمینتون در استان صورت گرفته است که در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان تحقق آن وجود نداشت و برگزاری مسابقات استانی، تعیین رنکینگ‌های استانی و ایجاد کمپ‌های استانی برای تبادل تجربه و اطلاعات بخشی از اهداف تعیین شده است.

شحنه عنوان کرد: برای معرفی بیشتر و توسعه بدمینتون در شهرستان‌های گرمسار و دامغان به دنبال میزبانی مسابقات و اردو‌های تیم ملی هستیم که با توجه به روند واکیسناسیون در صورت وجود شرایط لازم امکان برگزاری اردوی تیم ملی بانوان در دامغان وجود دارد.

او  اضافه کرد: برگزاری اردو‌های تیم ملی در استان و نیز کلاس‌های بازآموزی تاثیر شگرفی در پیشرفت بدمینتون استان سمنان دارد و به همین منظور میزبانی تیم ملی بانوان برای اولین بار در اواخر آبان ماه با فراهم شدن امکانات وشرایط و کنترل ویروس کرونا صورت خواهد گرفت.

رئیس هیات بدمینتون سمنان در خصوص وضعیت استان اظهار داشت: بازیکنان مستعد و توانمندی مشغول به فعالیت هستند و استان وضعیت مطلوبی دارد، اما متاسفانه هزینه نسبتا بالای رشته بدمینتون و نبود سالن اختصاصی در شهرستان‌های گرمسار و دامغان مشکلاتی را به وجود آورده است.

شحنه خاطر نشان کرد: دغدغه‌های مالی مهمترین چالش بدمینتون استان سمنان است و حضور سرمایه گذار امکان حضور در لیگ برتر را فراهم می‌کنند.

او  افزود: برای استعدادیابی و آشنایی با رشته بدمینتون برخی تجهیزات برای افراد مبتدی تهیه شده تا از صرف هزینه در ابتدای آموزش جلوگیری شود.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.