رویداد‌های عجیب و شگفت انگیز سراسر جهان

در گوشه و کنار دنیا حوادث خارق العاده‌ای رخ می‌دهد و باعث شگفتی کاربران می‌شود که در این خبر برخی از عجیب‌ترین آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از fantasyh، مدل طلای خالص از هشت پای معروف آلمانی ساخته شده توسط یک شرکت زرگری هندی در نمایشگاه بین المللی جواهرات هند به نمایش درآمد. وزن طلای خالص که اختاپوس از آن ساخته شده ۳.۳ کیلوگرم و ارزش آن ۱۳۳ هزار دلار است.

هشت پا

شاید از شنیدن این جمله تعجب کرده باشید، اما وضع عجیب و غریب زندگی در پاکستان که در تصویر زیر نیز مشخص است باعث حیرت همگان شده است. نکته جالب این است که کشور‌هایی مانند ایالات متحده در ظاهر دست خود را برای کمک‌های بشردوستانه دراز می‌کنند.

پاکستان

برخی از حوادث خارق العاده جهان

اسپانیایی‌ها هنوز به وحشی گری خود ادامه می‌دهند و این بار تصویری از جشنواره "Toro de Cuerda و آویزان شدن پانزده نفر از یک دیوار به خاطر ترس از گاو‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

گاو بازی

کارگر خسته قبل از کشیدن یک چرخ دستی بزرگ پر از مرغ در جزیره بمبئی اندونزی مجبور شد یک چرت کوچک بزند.

کارگر

نمایی عجیب از آسمان "کرازالیما" در جنوب اسپانیا که ساکنان آن از تعداد شهاب سنگ‌ها که آن شب بر فراز آسمان شهرشان وجود داشته اند، وحشت کردند.

شهاب سنگ‌ها

تصویری عجیب دیگر متعلق به همراهان یک فرد است که دچار حمله قلبی ناگهانی شده و جانش را از دست داده است. آن‌ها بدون توجه به جسد در حال خوردن وعده‌های غذایی مختلف هستند.

همراهان جسد

این شخص در حال آماده شدن برای اولین شلیک است و از افتتاح دوره مجاز "شکار بازی" در کشور اسکاتلند خبر می‌دهد. به دوستداران پیاده روی در این منطقه جنگلی اسکاتلند توصیه می‌شود سفرشان را موقتا به تعویق بیندازند.

شکار بازی

شاید این تصویر گویای بحرانی بزرگ باشد که مردم داغدار پاکستان آن را تجربه کرده اند و هنوز هم با پیامد‌های فاجعه بار زیست محیطی آن زندگی می‌کنند.

بحران پاکستان

مجسمه‌های پلاستیکی هنرمند آلمانی به نام لوتر ویتنبرگ توسط هنرمند دیگری به نام Othmar Hörald در یک مکان مشخص نصب شده که این کار مورد انتقاد شدید تعدادی از روحانیون پروتستان قرار گرفته است.

مجسمه

همه جهان از حرکات ورزشکار چینی که از رقیب آمریکایی خود در المپیک پکن پیشی گرفت، شگفت زده شدند. برای آشنایی با این ورزش و کسانی که هنوز ابهام دارند، می‌توانند به تمرینات "قهرمانان ژیمناستیک" سال ۲۰۲۰ نگاه کنند.

ژیمناستیک

جهان در حال تجربه بحران آتش سوزی جنگل هاست که در چند دهه گذشته بی سابقه بوده است و باید دید که آیا سلاح‌ها و بمب‌های اتمی برای خاموش کردن آن‌ها مفید هستند یا خیر؟ ما پاسخ را به دولت روسیه واگذار می‌کنیم که از مردم خواسته در اطفاء حریق آتش سوزی‌ها کمک کنند.

آتش سوزی

به نظر می‌رسد که چین نیز به نوبه خود از بلایای آب و هوایی در امان نمانده است و این تصویر هولناک از فروپاشی یک ساختمان در میان شهر زوکو گواه این امر است.

ریزش ساختمان

اگر می‌خواهید یک صخره مصنوعی ایجاد کنید، باید اتومبیل‌های قدیمی و حتی تانک‌ها را به دریا بیندازید. یک بحران واقعی زیست محیطی، یک نقش سینمایی یا مواردی از این دست که با دیدن این تصویر ذهن کاربران را مشغول کرده است.

صخره مصنوعی

یک مرد با استفاده از ابزار عجیب ماهیچه‌های قوی برای خود ایجاد کرده که بدون بدنسازی به دست آمده است.

بدنسازی

ساکنان یک روستای پاکستانی به آرامی اندازه یک سپر را باریک کردند. آن‌ها شی بهتری برای چسبیدن پیدا نکرده و به یک هلیکوپتر وصل شدند تا امکانات بیشتری را به دست آورند.

هلیکوپتر

سیل وحشتناک در آلمان که باعث خسارات فراوانی شده است.

سیل

سربازان ارتش آمریکا و کانادا پس از یک روز سخت در افغانستان، جشن کوچکی برگزار کردند.

ارتش آمریکا

این خانواده پاکستانی به دنبال پیدا کردن هلیکوپتر برای نجات خود هستند چرا که به جز سقف این مسجد برای پناه گرفتن جایی را ندارند.

خانوداه پاکستانی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
از این جاها تو ایران هم کم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
چرا پاکستان، چرا افغانستان
چرا آلمان
خدایا پناه بر تو
در کشور ما هم هستند وقتی در فلان منطقه زلزله اومد تازه می فهمیم که در کشور کسانی هستند که در این جور مکان ها زندگی می کنند
دوستان و هم کلاسی های من نتونستند طاقت بیارند و خودشون عازم منطقه شدند تا قبل سرما بتونند کاری کنند
باید مردم به مردم کمک کنند وگرنه از اون ور آب ها کسی به ما کمک نمی کنه
آخرین اخبار