برای بیش از ۴۵ هزار هکتار از اراضی ملی در مه ولات سند کاداستر صادر شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مه ولات گفت: برای بیش از ۴۵ هزار هکتار از اراضی ملی در مه ولات سند تک برگ کاداستر صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود محمدزاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مه ولات گفت: هدف از اجرای طرح کاداستر یا حدنگار، پیشگیری از رشد پدیده شوم زمین خواری و مفاسد ناشی از آن می‌باشد.

او افزود: مساحت شهرستان مه ولات بیش از ۳۳۰ هزار هکتار است که حدود ۲۰۳ هزار هکتار آن اراضی ملی می‌باشد و تاکنون برای بیش از ۴۵ هزار هکتار از اراضی ملی سند تک برگ صادر شده؛ وی اظهار امیدواری کرد تا پایان امسال کاداستر اراضی ملی در این شهرستان به اتمام برسد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مه ولات ادامه داد: اجرای طرح کاداستر در اراضی ملی موجب حل و فصل دقیق و کاهش دعاوی ملکی شده و ضمن تثبیت مالکیت اراضی ملی مانع سوء استفاده و نقل و انتقالات اسناد مالکیت اراضی ملی به غیر می‌شود.
محمد زاده بیان کرد: طرح کاداستر مزایای همچون کاهش اشتباهات در صدور اسناد معارض، حفظ و حمایت بهینه از مالکیت مالکین رسمی و ارتقاء امنیت و آرامش روانی مالکان را بدنبال دارد.

انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.