رهایی گروگان ۳۳ ساله از چنگال آدم ربایان

با تلاش شبانه روزی سخت کوشان پلیس استان سیستان وبلوچستان در شهرستان "دلگان"، گروگان ۳۳ ساله از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مردی ۳۳ ساله اهل و ساکن یکی از استان‌های شمال غرب کشور، هفتم مهرماه سال جاری جلوی درب منزلش توسط ۳ فرد ناشناس ربوده شده است و به یکی از استان‌های جنوب کشور متواری گردیده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد، آدم ربایان با انگیزه قبلی و با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ این مرد را ربوده و به یکی از شهرستان‌های استان همجوار و سپس به شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر حضور گروگان در شهرستان دلگان بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند و محل اختفاء گروگان را شناسایی وسپس با هماهنگی قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه فرد گروگان را پس از ۱۹ روز به سلامت از چنگال آدم ربایان آزاد کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه علت و انگیزه آدم ربایان اختلاف حساب مالی با بستگان گروگان بوده، خاطر نشان کرد: تلاش و تحقیقات در جهت شناسایی متهمان و دستگیری آنان تا ختم پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار