آغاز فرآیند سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از آغاز فرآیند سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ خبر داد.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: فرآیند سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ ، از ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود.

او افزود: بر اساس اعلام معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرآیند سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه امسال با بازگشایی سامانه و ثبت نام گروه‌های مخاطب از روز سه شنبه ۲۷ مهرماه در کشور آغاز می‌شود.

اشرفی ادامه داد: بر اساس ماده ۱۹۵ قانون کار، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است همه ساله به طرق مختلف نسبت به شناسایی و معرفی کارگر نمونه و معرفی الگو‌های جامعه کار و تلاش اقدام کند که امسال نیز سی و سومین جشنواره انتخاب و معرفی کارگران و گروه‌های کار نمونه و واحد نمونه استان همزمان با کشور انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: جامعه کارگری استان تا یک ماه بعد از آغاز شروع فرآیند برای شرکت در این رقابت مهلت دارند.

او در پایان بیان کرد: با عنایت به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال تولید، پشتیبانی­ ها و مانع زدایی ­ها و در جهت تحقق این مهم و نیز با توجه به شرایط فعلی جامعه و محدودیت‌های اعمال شده به دلیل شیوع بیماری کرونا، حداکثر تلاش و مساعی خود را به منظور اجرای بهینه جشنواره و به خصوص ترغیب جامعه هدف به مشارکت حداکثری و با کیفیت در این رقابت سازنده در استان به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.