معرفی خودرو؛

سوبارو سولتررا 2023 با جدیدترین امکانات به بازار خواهد آمد

کراس اوور سولتررا اولین خودروی برقی سوبارو خواهد بود که به عنوان مدل ۲۰۲۳ به فروش می‌رسد.

به گزارش  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سوبارو سولتررا که قرار است در سال ۲۰۲۳ پا به بازار بگذارد، یک کراس اوور کامپکت برقی و اولین خودرو الکتریکی این خودروساز ژاپنی به شمار می آید. به طور معمول این خودرو دارای یک سیستم چهارچرخ محرک استاندارد است که با همکاری تویوتا، پلت فرم آن را توسعه داده است؛ نکته حائز اهمیت در طراحی این خودرو این است که قرار است از این پلتفرم در سایر محصولات تولیدی استفاده کند.

اگر بخواهیم از نظر ظاهری این خودرو را با سایر خودروها مقایسه کنیم، می توان گفت که از نظر بصری و مکانیکی شبیه به تویوتا bZ۴X خواهد بود، اما از نظر مشخصات فنی بسیار بهتر و دلپذیرتر است و حتی می توان گفت بسیار ظریف طراحی شده است.

در حالی که bZ۴X و سولتررا ۲۰۲۳ در حال حاضر رقابت چندانی در بخش غیر لوکس و فشرده ندارند، اما این چشم انداز می‌تواند تا زمان عرضه در سال آینده، در نمایشگاه‌ها به شدت تغییر کند.

 

///
 
 کراس اوور سولتررا اولین خودروی برقی سوبارو خواهد بود که در سال ۲۰۲۲ به عنوان مدل ۲۰۲۳ به فروش می‌رسد. سوبارو قیمت سولتررا ۲۰۲۳ را اعلام نکرده است، اما انتظار داریم که قیمت آن با تویوتا bZ۴X یکی باشد و این احتمال وجود دارد که با قیمت 30 هزار دلار شروع شود.
 
 
///
جدا از اینکه سولتررا قرار است به طور انحصاری از نیروی الکتریکی استفاده کند و همچنین دارای یک سیستم چهار چرخ محرک است، اما  اطلاعات دیگری در مورد پیشرانه یا عملکرد آن منتشر نشده و باید منتظر شنیدن اطلاعات بیشتری باشیم.
 
///
مشارکت سوبارو با تویوتا در این پروژه به احتمال زیاد باعث می‌شود که این خودرو گسترده تر باشد و طرفداران زیادی داشته باشد. سوبارو بیشتر بخاطر سیستم‌های چهارچرخ محرک استاندارد شناخته شده است و تویوتا از زمان ظهور تجربه زیادی در زمینه برق رسانی داشته است. 
 
///
سوبارو اطلاعات زیادی در مورد فضای داخلی سولتررا منتشر نکرده است، اما طبق عکسی که منتشر شده می توان گفت که در کابین یک صفحه نمایش دیجیتال به کار برده شده است و همچنین دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی بزرگ و یک کنسول وسط با یک دکمه تغییر شکل چرخشی وجود دارد.
 
///
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار