فعالیت ۳۵۰ کارشناس رسمی دادگستری در ۴۳ رشته

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمانشاه گفت : هم اکنون ۳۵۰ کارشناس رسمی در ۴۳ رشته در این مرز فعال هستند و نیاز‌های کارشناسی دستگاه قضا و سایر نهاد‌ها را پاسخ می‌دهند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رامین شیرزادی رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به پذیرش کارشناس در رشته‌های تخصصی جدید در آزمون ورودی کارشناسان، گفت : هم اکنون ۳۵۰ کارشناس رسمی در ۴۳ رشته در این مرز فعال هستند و نیاز‌های کارشناسی دستگاه قضا و سایر نهاد‌ها را پاسخ می‌دهند.

او گفت : آزمون پذیرش کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد و در این آزمون هزار و ۶۴۳ متقاضی شرکت کردند.

 او افزود: این آزمون در دانشگاه رازی شهر کرمانشاه برگزار شد و تمام تهمیدات لازم برای برگزاری سالم و منظم آن اندیشیده شد.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه نتیجه آزمون کتبی دو سه ماه دیگر اعلام می‌شود، ادامه داد: دو تا سه برابر قبول شدگان آزمون کتبی، به مصاحبه و گزینش شفاهی دعوت خواهند شد.

شیرزادی گفت: میزان پذیرش نهایی داوطلبان سقف مشخصی ندارد و هر تعداد از شرکت کنندگان که موفق به کسب حداقل امتیاز مورد نظر مرکز کارشناسان رسمی دادگستری شوند، جذب مرکز خواهند شد کسانی هم که در مرحله گزینش تایید شوند، دست کم باید ۶ ماه به صورت کارآموز فعالیت کنند.

او گفت: در آزمون روز پنجشنبه در برخی رشته‌های جدید و یا تازه تاسیس مانند طلا و جواهر، فرش، آتش نشانی، بازرگانی و بیمه هم پذیرش داشتیم.

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمانشاه افزود: هم اکنون ۳۵۰ کارشناس رسمی در ۴۳ رشته در این مرز فعال هستند و نیاز‌های کارشناسی دستگاه قضا و سایر نهاد‌ها را پاسخ می‌دهند.

او با اشاره به سلامت کاری در مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: تمام فعالیت‌های این مرکز با دقت و حساسیت ویژه نظارت می‌شود و شفافیت و سلامت مرکز آنقدر بالاست که مراجعه کنندگان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی ۲۳۰۵۵.ir شکایت خود را ثبت کنند و این شکایت هم با جدیت پیگیری می‌شود.

شیرزادی از تلاش برای ایجاد فرهنگ کارشناسی و افزایش سطح علمی کارشناسان دادگستری استان خبر داد و از همکاری دانشگاه‌های استان در این زمینه تشکر کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.