نقوی حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وقتی شهردار با تاخیر انتخاب شود ، تمام شهر بلاتکلیف است

نماینده سابق مجلس درباره علت تاخیر در انتخاب شهردار در برخی از شهرها توضیح داد.

حسین نقوی حسینی نماینده سابق مجلس، در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره فرآیند انتخاب شهردار بیان کرد: طبق قانون شورا‌های شهر افراد شورا پس از انتخاب شهردار را انتخاب کرده و به وزیر کشور معرفی می‌‌کنند تا حکمش صادر شود.

او ادامه داد: در شهر‌های کوچکتر هم استاندار باید حکم آن‌ها را صادر کند.من شنیدم که متاسفانه خیلی از شورا‌های شهر‌ها شهردار‌های خود را معرفی کرده اند، اما اولا پروسه از معرفی تا صدور حکم شهردار بسیار طولانی و وقت گیر است و متاسفانه احکام هم بسیار دیر صادر می‌شود ؛ در نتیجه شهر بلاتکلیف می‌ماند.

نقوی حسینی،با اشاره به وجود تاخیرها در انتخاب شهردار، افزود: به نظرم شورا‌ها در این زمینه کار خود را انجام داده‌اند و اکنون سیستم وزارت کشور و استانداری است که باید سریع‌تر حکم آن‌ها را صادر کند تا شهر از بلاتکلیفی خارج شود.

 نماینده سابق مجلس، بیان کرد: وقتی شهردار دیر انتخاب شود و با سرپرستی شهر اداره شود تمام آن شهر بلاتکلیف است و اقدامات خدمات شهری با مشکلاتی مواجه می‌شود، بنابراین اگر وزارت کشور و استانداری‌ها سریعتر تکلیف شهر را روشن کنند باعث تسهیل کار مردم خواهند شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار