پلیس کنیا در یک قدمی شناسایی قاتل رکورددار دوی ۱۰ متر جهان/همسر، متهم اصلی قتل قهرمان دنیا

پلیس کنیا اعلام کرد با دستگیری همسر رکورددار ماده دوی ۱۰ هزار متر زنان جهان، در آستانه شناسایی قاتل او است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اگنس تیروپ، دونده ۲۵ ساله کنیایی، نفر چهارم ماده ۵۰۰۰ المپیک توکیو و رکورددار دوی ۱۰ هزار متر زنان جهان روز چهارشنبه در یک کمپ تمرینی به قتل رسید. از وقتی که جسد این دونده پیدا شد، همسرش ناپدید شده بود و گفته می‌شود که این ورزشکار توسط همسرش به قتل رسیده است.

پلیس گفت:" مظنون با والدین تیروپ تماس گرفته و گفته مرتکب یک اشتباه شده است؛ بنابراین ما معتقدیم که او می‌داند چه اتفاقی افتاده است. "

پلیس با ردگیری تماس همسر تیروپ موفق به دستگیری او شده است. اداره تحقیقات جنایی کنیا در توئیتر اعلام کرد که همسر تیروپ در حال تلاش برای فرار از کشور بود و پس از آن که با خودروی خود به یک کامیون کوبید، دستگیر شد.

روز سه‌شنبه خانواده این دونده المپیکی گم شدن او را  به پلیس گزارش کردند و یک روز بعد تیروپ در حالی که از ناحیه گردن و شکم چاقو خورده بود، پیدا شد. پلیس اعلام کرد این ورزشکار در رخت خوابش پیدا شده است و خون تمام کف اتاق را فرا گرفته بود.

تیروپ ماه گذشته در مسابقات ده هزار متر آلمان موفق شد با ۳۰ دقیقه و یک ثانیه رکورد جدیدی در این ماده بر جای بگذارد و ۲۸ ثانیه رکورد قبلی جهان را بهبود ببخشد.

این دونده دو مدال برنز مسابقات جهانی ماده ۱۰ هزار متر و مدال طلای مسابقات استقامت در سال ۲۰۱۵ جهان را در کارنامه داشت. او امسال در مسابقات المپیک توکیو در ماده ۵۰۰۰ متر چهارم شده بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار