نگاه آماری سایت AFC به دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال / دست بالای غول سعودی مقابل تیم‌های ایرانی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان آماری از سوابق رویارویی ۲ تیم منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس فردا (شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف تیم الهلال عربستان خواهد رفت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار‌های این مرحله، آماری از رویارویی ۸ تیمی که در ۴ دیدار روز‌های شنبه و یکشنبه برابر هم قرار خواهند گرفت، ارائه کرده است.

در بخش مربوط به دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال آمده است:

" این نهمین بازی بین پرسپولیس و الهلال در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. پرسپولیس در هشت دیدار نخست مقابل الهلال در این رقابت‌ها تنها یک پیروزی (یک برد، ۳ تساوی و ۴ شکست) کسب کرده است. آن‌ها هرگز مقابل الهلال در یک بازی حذفی صعود نکرده اند و در رقابت با آن‌ها در مرحله یک هشتم نهایی سال ۲۰۱۵ و نیمه نهایی سال ۲۰۱۷ حذف شده اند.

پرسپولیس در ۴ بازی از ۸ بازی قبلی خود مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی نشده و تنها در یکی از آن دیدار‌ها بیش از یک بار مقابل آن‌ها گلزنی کرده است (آخرین دیدار آن‌ها در نیمه نهایی ۲۰۱۷، ۲-۲).

با این حال، پرسپولیسی‌ها در رقابت‌های ۲۰۲۱ تا کنون از هفت مسابقه خود ۶ بازی را برده اند و فقط یک شکست داشته اند. آن‌ها در صورت پیروزی برابر الهلال می‌توانند با بیشترین تعداد برد خود در یک دوره از مسابقات لیگ قهرمانان (۷ پیروزی در سال ۲۰۱۸) برابری کنند.

الهلال پنج بازی از ۶ بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته و فقط یک بار حذف شده است. این تیم در سه بازی اخیر متوالی خود نیز کلین شیت داشته است.

تیم قدرتمند سعودی در ۶ بازی حذفی گذشته خود مقابل تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها شکست نخورده و به طور متوسط ۲.۵ گل در هر بازی به ثمر رسانده است. این در حالی است که الهلال در سه بازی حذفی اول خود مقابل حریفان ایرانی شکست خورده و نتوانسته بود حتی یک گل به ثمر برساند."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
الهلال تاکنون همه بازیها رابرده ودیگر انگیزه بردن نداره ولی این بار نوبت پرسپولیس هست که الهلال رابا تمام غولها( چقدر بزرگش کردن غول کجا بودهمه مزدورخارجی اند) ببره وامروز به یاری خدا پرسپولیس قطعاً الهلال راشکست میده بشرطی که گلها را درنیمه اول بزنه و برای ضربات ازدور وحمله ازعمق خط دفاعی برنامه تمرین شده داشته باشه وبی جهت خودشا درگیر کناره های زمین نکنه وباید مرتب درمحیط جریمه حریف شلوغ بازی کنه و در دفاع هم برای ضدحمله نخوردن یک یا دوبازیکن بسیارسرعتی بذاره وباریسک بالا بازی کنه ولی اگر محتاط بازی کنه ومتاثراز غول بودن حریف باشه مرتب در محدوده ۱۸ قدم خود پرس میشه و حریف خطرناک میشه. ضربات از راه دور کنج دروازه دروازه بان این تیم را ازبا درمیاره.اگر پرسپولیس نخواد نیمه اول گل بزنه تماشاچیها مغزشا می خورن. در دفاع همیشه باید مراقب پای راست ضربه زننده حریف بود. برای کرنرندادن باید مدافعان حسابی هوشیارباشند و تمرینات آن راقبلاً انجام داده باشند، فنون توپ ربایی و کشیدن توپ ازپشت پا و قطع پاس حریف با پرتاب پا وتکل های لیزری
بی نهایت مهم است. دراین بازی حتماً مدافعان باید در زدن توپهای هوایی به سمت دروازه اقدام کنند زیرا مهاجمان به سادگی نمی توانند از خط دفاعی حریف عبور کنند و وظیفه
گل زنی باید به مهاجمان واگذارشود ومهاجمان هم درامر دفاعی
مشارکت ۷۰ درصدی داشته باشند، حفظ توپ وبازی برزیلی
باید تاکتیک پرسپولیس باشد چون بازیکنان حریف قوی ترند با حذف توپ ازآنها کارآمدی آنها خنثی می شود.بازی باید نیمه شناورباشد ودویدن زیاد باتوجه به هوای گرم خستگی زیادی می آورد وباتمام قدرت نبایدبازیکنان بدوند مگر در موقعیتهای حساس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
شتر خواب بیند پنبه دانه !!!! فکر کردید که جام باشگاههای آسیا همانند جام بابا مسعود ایرانه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
تعداد قهرمانی های دو تیم در آسیا را اشاره نکرده که ۳ بر صفر به نفع الهلاله. بهرحال؛ قبل از شروع لیگ؛ دیدن بازی پرافتخارترین تیم آسیا(الهلال با سه قهرمانی آسیا) با بی افتخارترین تیم آسیا(الپیزوری= لنگپولیس با صفر قهرمانی آسیا و قهرمانی های فیک داخلی) میتونه چند ساعتی برای تفریح و وقت تلف کردن خوب باشه. حالا لنگیا میان میگن چارجانبه امجدیه. خوب همون را هم که شما عرضه نداشتید؛ حسرت به دلان تاریخ. فلانی دستش به گوشت نمی رسید می گفت پیف بو میده. خخخخخخخخخ. ۵۸ سال حسرت واقعا دیوانه کننده است. لنگیا اگر پماد سوختگی تجویز کردید لطفا ژاپنی یا کره ای باشه از همونایی که بعد از فینالها خودتون استعمال می فرمودید.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۱۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
ظاهرا تو بیشتر داری میسوزی پماد بدم خدمتت.
آخرین اخبار