مرادی: دختران ما در اولین حضور در مسابقات بین المللی وزنه برداری درخشیدند

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص عملکرد دختران وزنه بردار در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان توضیحاتی را بیان کرد.

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد دختران وزنه بردار در مسابقات نوجوانان جهان اظهار کرد: برای مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان ۸ نفر اعزام شدند. این در صورتی بود که یک تیم کامل شامل ۱۰ نفر است. دختران نوجوان وزنه برداری ایران برای اولین بار به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان اعزام شدند و توانستند مدال‌های خوبی را کسب کنند. ورزشکاران ما با مجموع امتیازاتی که کسب کردند، توانستند مقام سوم تیمی مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان را برای اولین بار به دست بیاورند.

او گفت: ما حدود ۳ تا ۴ سال است که ورزش وزنه برداری بانوان را مورد حمایت قرار داده ایم و من از مسئولین محترم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به خاطر اهمیت و حمایت از ورزش بانوان تشکر می‌کنم. ما در آغاز راه هستیم و مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان و مسابقات کشور‌های اسلامی را در آینده خواهیم داشت. تعدادی از ورزشکاران دختر را با توجه به تشخیص کادر فنی انتخاب و روانه مسابقات خواهیم کرد. بانوان ما با همان پوشش محجبه در مسابقات آینده شرکت خواهند کرد.

او ادامه داد: نزدیک به ۲ ماه دیگر مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان برگزار می‌شوند. ورزشکاران ما در حال حاضر در اردوی شهر مازندران و شهرستان بابلسر مشغول تمرین هستند. بعد از این اردو که در شهر مازندران در حال برگزاری است، ما یک اردوی تمرینی هم در تهران خواهیم داشت و بعد ورزشکاران به مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان اعزام خواهند شد.

مرادی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: من امیدوارم که ورزشکاران بتوانند در این مسابقات عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند و دل رهبر معظم انقلاب و مردم کشورمان را شاد کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار