اهدای دستگاه ویدئوبرونکوسکوپ به بیمارستان امام ساری

دستگاه ویدئوبرونکوسکوپ از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی به بیمارستان امام خمینی ساری اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اعلام کرد:همزمان با دهه وقف، دستگاه ویدئوبرونکوسکوپ ساخت کشور ژاپن که برای درمان بیماران از اهمیت بالایی برخوردار بوده از محل موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی از سوی اداره اوقاف مرکز مازندران خریداری و به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری تحویل داده شد.

مراسم اهدای این دستگاه این مراسم با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری و جمعی از کادر درمان استان در محل بیمارستان امام ساری برگزار شده است.

دستگاه ویدئوبرونکوسکوپ با کیفیت بسیار بالا تنها دستگاه موجود در بیمارستان امام ساری به‌شمار می‌رود که برای درمان بیماران از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

این دستگاه با کیفیت بسیار بالا از ریه‌های بیمار تصویربرداری و در اختیار پزش معالج قرار می‌دهد تا تشخیص بهتری برای سلامتی بیمار اتخاذ شود.

ارزش این دستگاه حدود ۱۴ میلیارد ریال می‌باشد که ساخت کشور ژاپن است و به درخواست بیمارستان امام ساری توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از محل عواید موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی خریداری شده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار