نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی:

لازم است چرخه مدیریت استان‌ها کامل شود تا بتوان از سفر‌های استانی بهره کامل برد

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است چرخه مدیریت استان‌ها کامل شود تا بتوان از سفر‌های استانی بهره کامل برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام جعفری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به اولویت‌های کشور، محدودیت‌هایی که وجود دارد و تاکیدات مقام معظم رهبری، دولت باید هر چه زودتر چرخه مدیریت خود را کامل کند.

او در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاخیر در تکمیل این چرخه موجب نگرانی است و مطالبه مردم این است که هر چه سریع‌تر چرخه مدیران دولت تکمیل شود.

حجت الاسلام جعفری گفت: علیرغم اینکه از نیمه مهرماه گذشته و بنابر فعالیت حضوری دانش آموزان در مراکز آموشی از آبان ماه است، اما وزارت آموزش و پرورش بدون سکاندار اداره می‌شود از این رو باید هر چه سریع‌تر وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم استان چهارمحال و بختیاری تشنه آب هستند، اظهار داشت: استان آب، آیینه و آفتاب با کمیود آب روبه رو است، بسیاری از روستا‌ها آب شرب ندارند.

او در ادامه از وزرای بهداشت، درمان و علوم پزشکی و راه و شهرسازی خواست: اقدامات لازم جهت تامین دستگاه MRI بیمارستان بروجن و کمربندی شمالی بروجن را هرچه سریعتر انجام دهند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار