گازرسانی به ۳۳ روستای اشنویه

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: نزدیک به ۱۰۰ درصد خانوار شهری این شهرستان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علیرضا شیخی مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی در دیدار با فرمانده سپاه اشنویه و در جریان طرح میز خدمت حوزه شهدای آغ بلاغ اظهار کرد: وضعیت برخورداری از گاز طبیعی اشنویه مطلوب است و با اتمام پروژه‌های در دست اجرا این شهرستان در آینده نه چندان دور سبز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۳ روستای این شهرستان هم‌اکنون در دست اجرای گازرسانی قرار دارد گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها ۳ هزار و ۴۰۳ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

شیخی افزود: با بهره برداری از این پروژه‌ها ۴۳ درصد به ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار این شهرستان اضافه می‌گردد.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد: برای اجرای این پروژه‌های در دست اجرا، ۲۹ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است.

شیخی به وضعیت برخورداری اشنویه از نعمت گاز نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ۵۱ روستای اشنویه به شبکه گاز طبیعی کشور متصل هستند و نزدیک به ۱۰۰ درصد خانوار شهری اشنویه نیز از نعمت گاز طبیعی استفاده می‌نمایند.

در جریان این بازدید شیخی در مسجد روستای آغبلاغ به مشکلات مردم نیز رسیدگی کرد. در این مراسم ائمه جمعه و شورا‌های اسلامی بخش از همت سپاه برای پیگری مشکلات مردم و تلاش شرکت گاز استان قدردانی کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.