۱۳ هزار زوج نابارور خدمات درمانی علوم پزشکی مشهد را دریافت کرده‌اند

استاد گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از سال ۹۴ تاکنون حدود ۱۳ هزار زوج نابارور به مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه و خدمات درمانی مناسب دریافت کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نیره خادم استاد گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از سال ۹۴ تاکنون حدود ۱۳ هزار زوج نابارور به مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه و خدمات درمانی مناسب دریافت کرده‌اند.

او با بیان اینکه سه و نیم میلیون نابارور در کشور وجود دارند که ۷۵ درصد آنان به دلیل اطلاع نداشتن از موفقیت‌های درمانی هیچ اقدامی نمی‌کنند، افزود: حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد زوج‌های نابارور موفق می‌شوند خدمات تخصصی ناباروری دریافت کنند.

استاد گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و بهره‌مندی از روش‌های درمانی جدید مانند میکرو اینجکشن و "ای. یو. آی" و "ای. وی. اف" به درمان بیماران کمک موثر می‌کند.


بیشتر بخوانید


خادم بیان کرد: کوتاه‌ترین دوره درمان ناباروری ۲ ماه است که هزینه آن در مرکز خصوصی ۱۶ میلیون تومان  و در مراکز دولتی ۹ میلیون تومان می‌باشد که تحت شرایطی ۴۰ درصد آن توسط دولت پرداخت می‌شود.

او با اشاره به اینکه در ۲۵ سال خدمت مراکز درمان ناباروری در خراسان رضوی بیش از صد هزار سیکل تخصصی نازایی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده که ماحصل این تلاش‌ها تولد بیش از سی هزار نوزاد به روش "آی. وی. اف" است، تصریح کرد: در حال حاضر جدیدترین روش‌های ناباروری در مشهد انجام می‌شود به‌طوریکه این خدمات با خدمات برخی کشور‌های خارجی در بخش درمان ناباروری قابل رقابت است و با ارائه خدمات درمانی به شکل دولتی در مسیر خدمت‌رسانی به زوجین نابارور، گام‌های موثری برداشته شده که در حال حاضر مشهد قطب درمان ناباروری در شمال شرق کشور است.


انتهای پیام//س.ع



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار