درخشش ورزشکاران یزدی در مسابقات پارابدمینتون آقایان کشور

تیم پارابدمینتون استان موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم مسابقات پارابدمینتون آقایان کشور شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در دومین مسابقات پارابدمینتون کشور که به مناسبت گرامیداشت هفته پارالمپیک با حضور چهارده استان و هفتاد ورزشکار به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، ورزشکاران اعزامی از سوی این هیئت موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.

سید کمال خلیل‌زاده در فینال کلاس wh۱ با شکست دیگر همشهری خود محمدرضا دهقان طرزجانی موفق به کسب مدال طلای دومین مسابقات پارابدمینتون کشور شد.

ابوالفضل جنایی دیگر پارابدمینتون باز یزدی نیز در کلاس sl۳ این مسابقات توانست مقام سوم را به خود اختصاص دهد.

تیم آقایان استان در مجموع با کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز و تیم بانوان استان نیز با کسب دو مدال نقره و پنج برنز به کار خود در دومین مسابقات پارابدمینتون کشور پایان داد.

قابل توجه است که این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی پارابدمینتون کشور برای شرکت در مسابقات برون‌مرزی قطر و پاراآسیایی۱۴۰۱ چین را داشته و از سوی فدراسیون بدمینتون کشور و در کمیته فنی مسابقات در بخش بانوان مهدیه زارع‌زاده و در بخش آقایان محسن نعمتی جزء انتخاب‌کنندگان این مسابقات برای حضور بازیکنان در تیم ملی بوده‌اند. این امر افتخار دیگری در کنار مدال آوری‌های تیم بانوان و آقایان استان یزد بوده است.

 ورزشکاران در این مسابقات در کلاس‌های مختلف WH۱، WH۲، SL۳، SL۴، SU۵ و SH۶ که بسته به نوع معلولیت آن‌ها بود به مصاف یکدیگر رفتند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار