بازدید سفیران ۵ کشور از صنایع دلیجان

سفرای ۵ کشور از مجتمع کارخانجات الیاف مصنوعی دلیجان دیدن کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سفرای ۵ کشورخارجی به همراه مسئولان استان مرکزی، رئیس و اعضای اتاق بازرگانی اراک و مسئولان شهرستان دلیجان از توانمندی‌های مجتمع تولیدی صنعتی الیاف مصنوعی این شهرستان دیدن کردند.

در این سفر سفیران کشور‌های آفریقای جنوبی، اندونزی، بنگلادش، چک و تاجیکستان که از دیروز همزمان با افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات در استان مرکزی حضور یافته اند از مجتمع کارخانجات الیاف مصنوعی دلیجان دیدن کردند.

پطر اشتپانیک سفیر کشور چک و اعظم سارکر سفیربنگلادش در جریان این صنعتگردی در گفتگو با خبرنگار ما از توانمندی‌ها و تولید محصولات استراتژیک و‌های تک در این مجموعه تولیدی صنعتی شهرستان دلیجان ابراز رضایت کردند و از آمادگی کشور‌های متبوعشان برای تبادلات تجاری با این واحد صنعتی خبر دادند.

منوچهر توسطی رئیس اتاق بازرگانی اراک در حاشیه این دیدار با برشمردن پتانسیل‌های کشور بنگلادش به عنوان بزرگترین کشور تولید پوشاک در جهان از مزایت‌های صادراتی شرکت الیاف مصنوعی دلیجان در زمینه الیاف مورد نیاز صنایع تولید پوشاک دراین کشور به عنوان پتانسیل بالقوه صادراتی نام برد وخواستار افزایش مبادلات این شرکت با شرکت‌های بنگلادشی شد.

شرکت الیاف مصنوعی دلیجان، یکی از بزرگترین تولید کننده‌های الیاف پلی استر است که با استفاده از محصولات پتروشیمی و بطری‌های پلی اتیلن روزانه ۲۰۰ تن الیاف مصنوعی تولید می‌کند.

عمده مصرف محصولات تولیدی این شرکت در صنایع ریسندگی و بافندگی، تار و پودی و کشباف، بافندگی حلقوی، صنایع بی بافت، صنایع خواب، تزئینات خانگی، فرش و موکت، ایزوگام و لایی و... کاربرد دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.