تخلیه روستایی در فرانسه به منظور مین روبی+عکس

یک روستا در شمال فرانسه به منظور مین روبی به مدت ۴ روز تخلیه شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی ب. اف. ام؛ ورود به روستای«اِن» (Aisne) فرانسه ممنوع شده؛ چرا که عملیات مین روبی آغاز شده است. روستای «اِن» کاملاً خالی از سکنه و ترسناک شده است؛ مأموران از ساعت ۰۸:۳۰ صبح به وقت پاریس عملیات تخلیه ساکنان آن را آغاز کردند.

بر اساس این گزارش،  به دانش آموزان کمک شد تا بتوانند پیش از ساعت ۰۷:۴۵ خود را به مدرسه‌ای در روستای دیگری در همسایگی «اِن» برسانند.

قرار است دانش آموزان تا روز جمعه در مدارس روستای همسایه درس بخوانند. مأموران پلیس حدود ساعت ۰۸:۰۰ صبح پس از آنکه منازل مسکونی را یک به یک بررسی کردند، مطمئن شدند که دیگر هیچ کس در روستا نیست. گفته شده است اگر کسی همچنان در این منطقه امنیتی مانده باشد، بازداشت خواهد شد؛ چرا که این خطر وجود دارد که مین‌ها منفجر شوند.

مین روبی روستای فرانسوی

باید حدود ۲۸ تن مهمات از منطقه‌ای در آنسوی روستای «اِن» خارج شود. مقامات و ساکنان این بخش از فرانسه نگرانند که مبادا در این مدت که منازل خالی هستند، افراد سودجو دست به غارتگری بزنند. این احتمال وجود دارد که افرادی از این شرایط به نفع خود بهره ببرند و از منازل دزدی کنند. همه این دلایل موجب شده است تا از ورود افراد به منطقه جلوگیری شود. امکانات زیادی برای تأمین امنیت منطقه فراهم شده است.

مناطق شمال فرانسه به ویژه «اِن» در طول جنگ جهانی اول و دوم به شدت تحت تأثیر قرار گرفتند و بمب و مواد منفجر خنثی نشده در این منطقه زیاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار