شهردار تهران تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران ضمن اشاره به بعضی از انتقاد‌ها از خدمات شهری به شهردار تهران تذکر داد.

 

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: پس از اطلاع رسانی بنده برای اعلام تخلفات، حدود ۱۰۰ پیام توسط شهروندان فهیم تهرانی ارسال شد که پس از دسته بندی و ارزیابی اولیه آنها، متوجه شدم تعدادی از پیام‌ها انتقاد از شیوه‌های خدمت رسانی بخش‌های مختلف مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: البته بعضی از این انتقاد‌ها از خدمات شهری در گذشته هم بوده، اما پاسخی به شهروندان ارائه نشده بود که این موضوع موجب نارضایتی این عزیزان شده است، به همین دلیل به شهردار تهران تذکر می‌دهم که رسالت این سامانه‌ها برقراری ارتباط مستقیم با شهروندان است و باید پاسخ‌های دقیقی به آن‌ها داده شود.

عضو شورای شهر تهران بیان  کرد: کاهش تخلفات، جلب رضایت شهروندان، افزایش بهبودی عملکرد و… از مهم‌ترین وظایف این سامانه‌ها است و با اصلاح ساختار‌ها و به کارگیری افراد سالم برای پاسخگویی باید  تحول اساسی انجام شود.

صادقی یادآور شد: فراموش نکنیم، مردم حق دارند بر مسئولین نظارت داشته باشند و نظرات و پیشنهادات خود را منتقل کنند، شورای شهر می‌خواهد حق مردم را در شهرداری عینیت ببخشد و همچنین فرصت ارتباط هم باید به صورت مساوی در اختیار شهروندان قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار