مشخصات Vivo V2009A فاش شد

گواهینامه TENAA برخی از خصوصیات گوشی جدید ویوو را برملا کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina؛ تلفن هوشمند آینده Vivo با شماره مدل V۲۰۰۹A در گواهینامه TENAA مشاهده شد. این گواهینامه تمام مشخصات و تصاویر اصلی گوشی جدید ویوو را فاش کرده است. البته به گفته TENAA هنوز نام این  محصول مشخص نیست.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اندازه گوشی Vivo V۲۰۰۹A ۱۶۳.۸۴ x ۷۵ x ۷.۷۹ میلی متر و وزن آن ۱۷۶ گرم بوده، همچنین این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی TFT است که رزولوشن Full HD+ را به صورت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود گوشی جدید ویوو از باتری4.500 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی کند.

گفته شده، V۲۰۰۹A دارای دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی بوده و در پنل پشتی آن  سیستم دوربین دوگانه با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این دستگاه به سیستم عامل اندروید ۱۱ مجهز بوده و دارای یک اسکنر اثر انگشت در طرفین است. پردازنده هشت هسته‌ای آن ۲.۴ گیگاهرتز است.

مشخصات Vivo V2009A

به احتمال زیاد گوشی جدید ویوو در نسخه‌های ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی به بازارهای چین عرضه می‌شود. این دستگاه گزینه‌های ذخیره سازی مانند ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را نیز ارائه می‌دهد. این گوشی جدید برای ذخیره بیشتر، دارای اسلات کارت microSD است.

مشخصات V۲۰۰۹A مشابه تلفن Vivo V۲۱۵۶A بوده که اخیراً توسط TENAA تأیید شده است. این دو مدل در بخش شبکه متفاوت هستند. V۲۱۵۶A ممکن است با نام تجاری Vivo Y۵۵s یا Y۷۶s در بازار چین عرضه شود. V۲۰۰۹A هنوز مجوز ۳C را دریافت نکرده است. ظاهر ۳C V۲۱۵۶A نشان می‌دهد که از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین، به احتمال زیاد V۲۰۰۹A سرعت شارژ یکسانی را ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار