فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

‍ یگان ویژه، پشتیبان محکمی برای اجرای ماموریت‌های انتظامی

سردار القاصی مهر گفت: با توجه به تنوع ماموریت‌های مختلف پلیس برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، یگان ویژه، پشتیبان محکمی برای اجرای ماموریت‌های انتظامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ، گفت: اقتدار همراه با رأفت و مهربانی، از ویژگی‌های بارز نیرو‌های یگان ویژه است.

او افزود:امروز الحمدالله به سبب آموزه‌های دینی و به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، در نیرو‌های انتظامی و یگان ویژه، اقتدار همراه با رأفت و مهربانی، که همان پلیس در تراز انقلاب اسلامی است، نمود دارد.

او راهبرد اصلی یگان ویژه را ارتقای آمادگی جسمانی و در نتیجه ایستادگی و توان بالا در ماموریت‌های موحله دانست، و افزود: اقتدار یگان ویژه در ماموریت‌ها موجب آرامش دل‌های آحاد مردم جامعه و ترس و دلهره در خلافکاران و اراذل و اوباش خواهد شد.

او گفت: اقتدار و صلابت اگر با رافت و مهربانی در جهت آرامش و امنیت مردم همراه باشد، بسیار دلنشین و قابل تقدیر است و مردم نیز قدردان خواهند بود.

او در ادامه به نقش یگان ویژه استان در مأموریت‌های چند ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: یگان ویژه در تعطیلات نوروز، محدودیت‌های کرونایی، انتخابات، سفر سران سه قوه به استان و مهمتر از همه در اربعین حسینی امسال خوش درخشید و با سعه صدر و همراه و همگام با کارکنان انتظامی، ماموریت‌های محوله را به انجام رساندند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.