رئیس پلیس پایتخت مطرح کرد؛

توانمندی‌های پلیس متعلق به نظام است/ امنیت جامعه خط قرمز نیروی انتظامی حساب می‌شود

سردار رحیمی گفت: عملیات‌های مختلفی را برای برقراری امنیت در جامعه اجرا می‌کنیم تا شهروندان در امنیت کامل در پایتخت تردد کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست مدیران سازمان‌های دولتی و مردم نهاد، اظهار کرد: باید در کارهایمان یک‌نگاه جدی، هم افزایی و ارتباط تنگاتنگ با مدیران سازمان‌های مختلف داشته باشیم.

وی افزود: همه ما برای حفظ و برقراری آرامش، آسایش و امنیت در حال تلاش هستیم، نیروی انتظامی به طور عملیاتی انجام این کار‌ها را در دستور خود قرار داده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: به عنوان بازوان دستگاه قضایی به گونه‌ای عمل می‌کنیم که دستگاه‌ها در آرامش و آسایش به فعالیت‌های خود برسند تا اقدامات و برنامه‌های خود را اجرا کنند.

وی افزود: در ۶ ماهه اول امسال  افرادی برای تحقق خواسته هایشان مقابل سازمان‌های مختلف تجمع کرده بودند که خیلی از این خواسته‌ها مشروع بوده است، در مقابل ماموران ما با صبر و تامل میانجی گری کردند تا مسائل ختم به خیر شوند.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: برنامه ما این است که همه رده‌های انتظامی تهران درباره تمام مسائل مربوطه و حل و رسیدگی به آن‌ها برنامه بدهند و هر ۶ ماه این برنامه‌ها ارزیابی شوند تا بدانیم که چه حد عملکرد ما در جامعه موثر بوده است.

وی افزود: عملیات‌های مختلفی را برای برقراری امنیت در جامعه اجرا می‌کنیم تا شهروندان در امنیت کامل در پایتخت تردد کنند و به حمدالله امنیت امروز تهران مثال زدنی است.

سردار رحیمی با بیان اینکه  توانمندی‌های پلیس متعلق به نظام است یادآور شد: افتخار ما تامین امنیت مردم است، لذا امنیت جامعه خط قرمز پلیس به شمار می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار