سردار هادیانفر در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

هنوز پیشنهادی برای افزایش جرائم رانندگی به دولت ارائه نشده است

رییس پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور پیشنهاد افزایش جرائم را به دولت ارائه نکردیم، اما جرائم بازدارنده نیست و قابل بازنگری است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامیگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه مراسم همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک اظهار کرد: یکی از اقدامات پلیس راهور، مشارکت اجتماعی است تا بتوانیم در توسعه انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات از ظرفیت‌های اجتماعی کنیم.

وی افزود: ۵۰ میلیون گواهی نامه مربوط به بانوان است، بانوان به عنوان یک کاربر ترافیک محسوب می‌شوند به همین دلیل استفاده از ظرفیت آنها می‌تواند اثر موثری در کاهش تصادفات داشته باشند. ۵۲ هزار بانوی فرهنگ یار ترافیک داریم که به پلیس راهور کمک می‌کنند امیدواریم این ۵۲ هزار نفر به ۵۰ میلیون نفر برسد.

سردار هادیانفر گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور پیشنهاد افزایش جرائم رانندگی را به دولت ندادیم، اما واقعیت این است که میزان جرائم بازدارنده نیست و قابل بازنگری است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ۵ هزار و ۲۰۰ نقطه حادثه خیز داریم که فوتی‌ها و جراحت‌های ناشی از تصادفات در این نقاط رخ می‌دهد در این حوزه در چندسال گذشته اتفاق جدی رخ نداد و تغییرات هندسی ایجاد نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
راهنمایی و رانندگی دشمن شادی مردمه دیروز صدها ماشینی که سمت چپ خیایون حجاب پارک کرده بودن و برا تفریح رفته بودن پارک رو جریمه کرد و از دماغ ملت درآورد در حالی که روز تعطیل بود و خیابون هم بسته نشده بود
جالب اینجاست زمان نماز جمعه همونجا پارک آزاد بود
آخرین اخبار