بدقولی علوم پزشکی اصفهان برای کمک به ساخت مرکز غربالگری شهرضا

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ارائه نکردن نقشه مرکز غربالگری سرطان بیمارستان امیرالمومنین شهرضا به خَیر این پروژه، در انجام این کار سنگ اندازی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ناصر اسدی فرماندار شهرستان شهرضا با بیان اینکه آغاز کرونا همزمان با انتخابات مجلس در سال ۹۸ بود، گفت: کرونا یک بیماری مرموز و ناشناخته بود و در آن زمان هیچکس اطلاعاتی درباره آن نداشت و وحشت فوق‌العاده‌ای در کشور حاکم شده بود.

وی با اشاره به کمبود ماسک در آن زمان افزود: کارگاه‌های ماسک بسیاری در شهرضا راه‌اندازی کردیم و خیران در بخش‌های مختلفی کمک کردند؛ مجمع خیران در این میان مرکز کمک خیران بود و کمک‌ها را هدایت می‌کرد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه در پیک دوم کرونا شهرضا در جذب کمک‌های مردمی، دومین شهر استان در بخش کمک خیران بود، گفت: در این مدت فشارهای بسیاری به مجمع خیران و کادر سلامت وارد آمد، اما خیران در پشت سر گذاشتن موج پنجم به ما بسیار کمک کردند.

وی بیان کرد: در این پیک با ۱۶۸ نفر بستری رکورد آمار بستری را زدیم و حتی بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) در مدار آمد و کمبود نیرو خود را نشان داد.

بدقولی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

اسدی با بیان اینکه برای ساخت مرکز غربالگری سرطان بیمارستان امیرالمومنین خَیر درخواست نقشه کرده است، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در این میان بدقولی کرد و نقشه را تحویل نداد.

فرماندار شهرستان شهرضا با بیان اینکه باید اعتماد خیران را جلب کرد، اضافه کرد: ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین با کمک پنج میلیارد تومانی مردم شهرضا آغاز شد، این شهرستان در استان در کمک خیران سرآمد است و باید این ویژگی را حفظ کرد.

وی اضافه کرد: ادامه ایجاد مرکز غربالگری سرطان در بیمارستان امیرالمومنین شهرضا باید با نظر و همفکری مجمع خیران سلامت شهرضا باشد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.