مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان تا پایان امروز تمدید شد

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آخرین مهلت ثبت‌نام بسته‌های هدیه اینترنت رایگان برای اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب را تا پایان امروز اعلام کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شروع سال تحصیلی جدید، عیسی زارع پور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه حضورش در مراسم آغاز سال تحصیلی در یکی از مدارس تهران از اختصاص بسته‌های اینترنت رایگان به دانشجویان، طلاب، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها خبر داد. علاوه بر این ترافیک نرم‌افزار «شاد» امسال هم برای دانش‌آموزان و معلمان رایگان است.

این بسته‌ها از طریق سامانه ictgifts.ir ارائه می‌شود و برای اساتید دانشگاه‌ها ۶۰ گیگ، برای معلمان ۴۰ گیگ و برای دانشجویان ۳۰ گیگ اینترنت رایگان شش‌ماهه در نظر گرفته شده است. ثبت نام این بسته‌ها از هفتم مهرماه آغاز شده بود و ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که آخرین مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان، ساعت ۲۴ امروز ۱۸ مهرماه است. به همین منظور معلمان، اساتید و دانشجویانی که تاکنون اقدام به ثبت نام اینترنت نکرده‌اند، می‌توانند تا پایان امروز به سامانه مراجعه و برای دریافت اینترنت اقدام کنند.

همه مشمولان می‌توانند برای دریافت این بسته ها، به این سامانه مراجعه کنند و با کد ملی و شماره تلفن همراه خود فرآیند ثبت‌نام را انجام دهند. در این طرح امکان فعال‌سازی و دریافت این بسته‌ها روی تلفن همراه و یا تلفن ثابت (ADSL) متقاضیان پیش‌بینی شده است. با توجه به اینکه فقط یکبار امکان نام‌نویسی در سامانه وجود دارد و شماره تلفن همراه نیز باید تحت مالکیت فرد ثبت‌نام کننده باشد، بنابراین متقاضیان در درج اطلاعات مربوط به خود دقت کافی را داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا بیگ زاده
۱۷:۰۱ ۲۲ دی ۱۴۰۰
چی جوری اینترنت بگیرم
آخرین اخبار