پیشرفت ۹۶ درصدی بنای بقعه احمد ابن اسحاق (ره)

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : بنای بقعه احمد ابن اسحاق (ره) در این شهرستان که به همت خیرین و اعتبارات دولتی مناطق زلزله زده در حال ساخت است ۹۶درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام مجید میرزایی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : کار بازسازی بقعه احمد ابن اسحاق (ره) که در زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶ تخریب شد، هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

او گفت : عملیات بازسازی بقعه احمد ابن اسحاق (ره) توسط ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان اصفهان انجام می‌شود که بازسازی آن با سازه فلزی و در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با سه هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در ۲ طبقه در دست انجام است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: برنامه اداره اوقاف و امور خیریه در حوزه بهره برداری و افزایش بهره وری موقوفات متبرکه سطح استان بسیار جدی بوده و برای آن برنامه ریزی خواهد کرد.

حجت الاسلام میرزایی افزود: برنامه در حوزه عمران و آبادانی بقاع متبرکه و امامزادگان خصوصا بقاعی که دارای ظرفیت هستند همچون بقعه احمد ابن اسحاق (ره) در دستور کار قرار دارد.

او گفت: بقاع دیگری نیز در سطح استان در حال ساخت است که گزارش کامل آن به اطلاع عموم خواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار