به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

بازدید پرسنل نیروی انتظامی از موزه‌ها و اماکن تاریخی فرهنگی رایگان است

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی گفت: بازدید پرسنل نیروی انتظامی از موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی در خراسان رضوی رایگان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  احسان زهره وندی سرپرست معاونت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه پرسنل نیروی انتظامی به همراه خانواده و با ارائه کارت شناسایی می‌توانند به‌صورت رایگان از تاریخ ۱۶ مهرماه به مدت یک هفته از موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی بازدید کنند.

او افزود: نیروی انتظامی نقش بسزایی در تامین ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی و امنیت شهروندان در جامعه دارند و حفظ و حراست از موزه‌ها و اماکن تاریخی فرهنگی یکی از موارد مهم است که پرسنل فعال و متعهد و پر تلاش نیروی انتظامی به همراه دیگر نیرو‌های متعهد نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی از عهده‌ی آن برآمده‌اند.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: عموم علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه تا ۱۷ از موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی فرهنگی وابسته به این اداره کل از جمله موزه بزرگ خراسان، مجموعه تاریخی و فرهنگی نادر افشار، مجموعه فرهنگی تاریخی آرامگاه فردوسی و شهر توس در مشهد و همچنین آرامگاه خیام و عطار در نیشابور بازید کنند.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار