در ۲۴ ساعت اخیر؛

۶۴۹ خودرو در همدان جریمه شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از جریمه و اعمال قانون ۶۴۹خودروی غیربومی به علت نقض محدودیت‌هایی کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فرخ جمالی, رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تردد خودروهای غیربومی در شهر بسیار زیاد شده است گفت: خودروها متعلق به استان یا شهر خاصی نیستند و خودروهایی ها با پلاک همه استان‌ها در سطح شهر تردد می‌کنند.

او با بیان اینکه تردد این خودروها در مناطق تفریحی، توریستی افزایش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: این در حالی است که بر اساس آخرین ابلاغ ستاد کرونا، تاکنون هیچ یک از محدودیت‌های تردد در همدان برداشته نشده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد: متأسفانه شرایط ترافیک در شهر همدان به روال شرایط غیر کرونایی برگشته است و تردد زیادی را در شهر شاهد هستیم، همچنین ترافیک شامگاهی، شبانگاهی و طول روز را در شهر مشاهده می‌کنیم.

سرهنگ جمالی با اشاره به مرمت و بازسازی پل روگذرچارباغ خواجه رشید درآینده نزدیک گفت:محدودیت‌های ترافیکی در این منطقه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.