افزایش کشفیات قاچاق و کاهش سرقت در رودان

فرمانده انتظامی شهرستان رودان از کاهش جرایم امنیتی و سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سرهنگ منوچهر شاه آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت:از ابتدای امسال تا کنون  میزان  سرقت‌ها و جرایم امنیتی 14 درصد نسبت به مدت مشابه پار سال در این شهرستان کاهش یافته است.

سرهنگ  شاه آبادی افزود: در همین  مدت وقوع  تصادفات برون شهری ۱۳ درصد و درون شهری نیز ۲۵ درصد کاهش داشته است.

اوگفت: هفته ناجا با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار در شهرستان رودان با برگزاری ۳۵ برنامه پیش بینی شده گرامی داشته می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان همچنین از برگزاری صبحگاه مشترک، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست‌هایی با موضوع امنیت و جامعه، خدمات مردم یاری و ملاقات چهره به چهره با مردم  برای  آگاهی از دغدغه‌های مردمی  به عنوان برنامه‌های شاخص هفته نیروی انتظامی در رودان خبر داد.

او  به عملکرد یکساله نیروی انتظامی نیز اشاره کرد وافزود:  در بحث سرقت‌ها و جرایم امنیتی ۱۴ درصد کاهش داشته ایم و  تصادفات برون شهری ۱۳ درصد و درون شهری نیز ۲۵ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ  شاه آبادی گفت:  در موضوع کشفیات مواد مخدر نیز ۶۰ درصد افزایش وکشفیات قاچاق  ۴۰ درصد افزایش  داشته ایم.

او با بیان اینکه ۲۹ درصد افزایش کشفیات سرقت را داشته ایم، افزود: در بحث دستگیری مجرمان در شهرستان رودان  ۴۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان به موضوع  پیشگیری از جرایم اشاره و به شهروندان توصیه کرد: پیشنهاد مان این است که خود مردم عامل مهمی در تحقق این امر  هستند و خود آن‌ها  می‌توانند مقدمه و اقدامات اولیه را فراهم کنند، به عنوان مثال حد و مرز و حفاظت را داشته باشند که به راحتی اموال آن‌ها  در دسترس سارقان قرار نگیرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.