درخواست حزب‌الله عراق از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات

دبیرکل حزب‌الله عراق از مردم عراق خواست تا با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب افراد شایسته، راه سوءاستفاده را بر فرصت‌طلبان ببندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صابرین نیوز، ابوحسین الحمیداوی، دبیرکل مقاومت اسلامی عراق در گردان‌های حزب‌الله در بیانیه‌ای با درخواست برای مشارکت گسترده در انتخابات از مردم این کشور خواست تا با انتخاب درست خود، راه سوءاستفاده افراد فرصت‌طلب را ببندند.

الحمیداوی در این بیانیه گفت: شرایط حساس کشور و چالش‌های بزرگ موجود، نشان از جنگ ما با تمام اردوگاه شَر دارد، اردوگاهی که تمام تجهیزات خود را در این نبرد انتخاباتی به کار گرفته تا رأی مردم ما را مصادره، اراده آن را تحریم و شایستگان را از انجام وظایف خود در دفاع از امنیت، حاکمیت و مقدسات کشور دور کند.

دبیرکل مقاومت اسلامی عراق افزود: تردیدی نیست که انتخابات پارلمانی، مقدمه‌ای برای تشکیل دولت جدیدی است که نمود اراده عراقی‌ها است و تحقق خواسته‌های آن‌ها برعهده این دولت خواهد بود؛ بنابراین و به منظور توفیق جبهه حق باید ما از آن حمایت و قدرت آن را تقویت کنیم تا حضور آن در هر دو عرصه قانونگذاری و اجرایی تأثیرگذار باشد.

وی تأکید کرد: این موضوع می‌طلبد تا به وظیفه شرعی و اخلاقی خود عمل کنیم و با جدیت برای انتخاب افراد شایسته اقدام کنیم. افرادی که شجاع، پاکدست، با لیاقت و شاگرد مکتب امام حسین علیه السلام هستند و در راستای اعتلای کشور، حمایت از مردم و تقویت مقاومت؛ ایثار، فداکاری و عمل‌گرایی دارند.

حمیداوی اضافه کرد: این انتخابات نسبت به انتخابات دوره‌های گذشته اهمیت بیشتری دارد و ما خواهان مشارکت گسترده مردم هستیم تا بدین ترتیب خلأیی برای سوءاستفاده فرصت‌طلبان که شب و روز به صورت آشکار و پنهان برای سیطره بر امور کشور و مردم با هدف تحقق آرزو‌های بیمار خود تلاش می‌کنند، ایجاد نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار