پویش نذر خون تا پایان ماه صفر ادامه دارد

مدیرکل سازمان انتقال خون فارس گفت: پویش نذر خون که از تاسوعای حسینی همزمان با سراسر کشور در فارس هم آغاز شده است تا پایان ماه صفر در استان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود ترابی، مدیرکل سازمان انتقال خون فارس گفت: پویش نذر خون که از تاسوعای حسینی همزمان با سراسر کشور در فارس هم آغاز شده است تا پایان ماه صفر در استان ادامه دارد.

او، از مردم به ویژه جونان استان دعوت کرد به طرح بزرگ نذر خون بپیوندند و ادامه داد: پایگاه مرکزی شیراز در قصردشت و همچنین پایگاه دکتر حق شناس در فلکه نمازی همه روزه از ساعت ٨ صبح تا ۱۹ و ۴۵ دقیقه یکسره در خدمت اهدا کنندگان خون است.

مدیرکل سازمان انتقال خون فارس اعلام کرد: در روز‌های تعطیل نیز خون گیری در ساختمان مرکزی انتقال خون فارس در خیابان قصردشت شیراز از ساعات هشت صبح تا ۱۹ بعدازظهر انجام می‌شود.

ترابی با بیان این که این اداره کل از همان ابتد‌ای شیوع کرونا تاکنون جزو ارگان‌های تراز اول در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بوده است، گفت: محیط این اداره کل هیچ خطری از نظر ابتلا به کرونا برای افراد ندارد، از طرفی بیماران بهبود یافته از کرونا، با گذشت ۲۸ روز از تاریخ بهبودی، امکان اهد‌ای خون را خواهند داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار