بازی‌های تدارکاتی متعدد برای انجام آزمون و خطا‌ها / از هر قرعه سختی استقبال می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن بیشترین تغییرات را نسبت به دیگر تیم‌ها داشته بنابراین سعی کردیم با انجام بازی‌های تدارکاتی متعدد به ترکیب مدنظرمان برسیم.

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در حاشیه اردوی این تیم در تهران درخصوص این اردوی آماده‌سازی گفت: این دومین اردوی ما در تهران به‌دلیل انجام بازی‌های تدارکاتی‌ست، خداروشکر شرایط مناسبی داریم و بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم. به‌خاطر شناخت کامل از تیم دیدار‌های تدارکاتی زیادی برگزار می‌کنیم و امیدوارم به انسجام لازم تا قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر برسیم.

او با اشاره به تعدد دیدار‌های پرشمار تدارکاتی پیش‌فصل گاندو‌های اصفهانی افزود: ذوب‌آهن بیشترین تغییرات را نسبت به بقیه تیم‌ها داشته، بنابراین باید تمام آزمون و خطاهایمان را پیش از شروع مسابقات داشته باشیم و در جهت رفع مشکلات کار کنیم، به‌همین خاطر تصمیم گرفتیم با انجام دیدار‌های متعدد تیم را بهتر بشناسیم و هماهنگی کاملی در تیم ایجاد کنیم و با انجام این بازی‌ها به‌دنبال پیدا کردن بهترین ترکیب هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره بازیکنان این فصل ذوب‌آهن و شرایط‌شان اظهار داشت: بچه‌ها همگی خوب هستند، بازیکنان خوب و شناخته‌شده‌ای را به جمع تیم اضافه و هم از بازیکنان آکادمی استفاده کردیم، در اصل یک تیم کامل و تلفیق‌شده از بازیکنان جوان و باتجربه هستیم و هدفمان این است کم‌کم ذوب‌آهن را به روز‌های خوب گذشته‌اش برگردانیم.

تارتار درخصوص قرعه‌کشی فصل جدید لیگ‌برتر و بازی‌های ذوب‌آهن در مقابل حریفان گفت: خیلی اعتقادی به قرعه‌کشی ندارم، در سال‌های گذشته در هر تیمی بوده‌ام این را ثابت کردم و از هر قرعه سختی هم استقبال می‌کنم؛ چون فکر می‌کنم در شروع فصل هر تیمی بهتر از دیگر حریفان آماده شده باشد امتیازات بیشتری را از دیدار‌ها جمع می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: بنابراین باتوجه به تیم خوب و یک‌دست این فصل ذوب‌آهن ترس و واهمه‌ای از قرعه سخت نداریم و با تمام وجود بازی‌ها را آغاز می‌کنیم.

او در پایان با امید به اینکه ذوب‌آهن بتواند از هفته ابتدایی امتیازات مناسب را به‌دست بیاورد خاطرنشان کرد: فاصله‌ها خیلی کم شده و این در بازی‌های تدارکاتی که انجام می‌دهیم کاملا مشهود است، نزدیکی تیم‌ها کار را سخت می‌کند، باید خیلی هوشیار باشیم که از همان هفته اول امتیازات مناسبی را به‌دست بیاوریم که دچار مشکلی در جدول نشویم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.