بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۳ مهر؛

پست های مجازی چهره های سیاسی در بیست و هشتم صفر / تبریک وزیر بهداشت به مدال آوران کشتی / نظارت میدانی نیکزاد در استان اصفهان

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتربخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی:

" حساسیت و توجه ویژه رسول اکرم (ص) بر روی امام حسن مجتبی (ع) زبانزد مردم بود؛ کریم اهل بیت (ع) علاوه بر آنکه در صفات و خصائل مانند پیامبر بودند، در ظاهر نیز به ایشان بسیار شباهت داشتند و هر آینه همگان را خَلقاً و خُلقاً به یاد رسول الله می‌انداختند. ⁣

امام حسن (ع) عمر شریف، با برکت و نورانی خود را صرف حفاظت از اسلام ناب و اصیل در برابر تحریفات و خودخواهی‌ها کردند؛ این حرکت به نحوی اثربخش و تاریخ‌ساز بود که رهبر معظم انقلاب در توصیف آن می‌گویند: «در زمان امام حسن (علیه الصّلاةوالسّلام)، تفکر انقلابیِ اسلامی - که دوره‌ای را طی کرده بود و به قدرت و حکومت رسیده بود - دوباره برگشت و یک نهضت شد و به برکت امام حسن مجتبی (علیه الصّلاةوالسّلام)، این جریان ارزشی نهضت اسلامی، اسلام را حفظ کرد». ⁣

فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را ملت شریف ایران و محبین و پیروان ایشان تسلیت و تعزیت می‌گویم. ⁣"

پست قالیباف

مرتضی دامن پاک جمی، سفیر ایران در پرتغال:

" رحلت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) تسلیت باد."

توئیت جمی

سید محمود رضوی، مشاور فرهنگی و هنری رئیس مجلس:

" السلام عَلیکَ یا مُبشِّر
السلام علیکَ یا نَذیر
السلام علیکَ یا مُنذِر
السلام علیکَ یا نورَ اللّهِ الَّذی یُستَضاءُ بِه
سلام بر تو‌ای بشارت آورنده رحمت به خلق
سلام بر تو‌ای ترساننده خلق از عذاب خدا
سلام بر تو‌ای انذار کننده امت
سلام بر تو‌ای نور خدا که خلق بدان نور روشنی می‌یابند"

توئیت رضوی

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان:

"دنیا بدون تو آوار ماتم است.."

توئیت طحان نظیف

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت با انتشار توئیتی افتخارآفرینی‌های کشتی گیران را تبریک گفت:

" افتخار آفرینی پهلوانان کشتی ما که با توسل به نام نامی حضرت ابوالفضل (ع) به دست آمد باعث شکوفایی غرور مقدس ملی در دل دوستداران ایران اسلامی شد. این پهلوانان نشان دادند که تختی‌های میهن هیچ گاه تمام شدنی نیستند."

توئیت عین اللهی

محسن رضایی، دبیر سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام توئیتی را در واکنش به مدال آوری کشتی گیران در قهرمانی جهان منتشر کرد:

" قهرمانان و دلاوران کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی افتخار آفریدند و دل ملت عزیزمان را شاد کردند. آن‌ها بار دیگر اثبات کردند، کشتی ورزش اول و ملی ایران و کم نظیر در جهان است.

به همه قهرمانان، مربیان و زحمتکشان کشتی کشورمان تبریک و خدا قوت عرض میکنم."

توئیت رضایی

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس گزارش تصویری نظارت میدانی ایشان در استان اصفهان را در فضای مجازی منتشر کرد:

" گزارش تصویری نظارت میدانی نایب رئیس مجلس در استان اصفهان

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به دعوت نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس و به همراه جمعی از مسؤولان و نمایندگان برای انجام نظارت میدانی راهی استان اصفهان شد.

بازدید از پروژه بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی شهرستان برخوار، بازدید از مسیر پروژه فاضلاب شهری شاهین‌شهر، بازدید از ورزشگاه شاهین‌شهر و بررسی میدانی مشکلات پروژه‌های مذکور و اهالی و حضور در نشست جمع‌بندی سفر، از جمله برنامه‌های نایب رئیس مجلس در این سفر نطارتی بود."

پست نیکزاد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار