تولد بیش از ۱۲ هزار کودک در کرمانشاه

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۲ هزار تولد در کرمانشاه ثبت شده است. ازاین تعداد ولادت ۶ هزار و ۵۰۴ مورد پسر و ۵ هزار و ۷۵۹ مورد هم دختر بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خدادادی مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه  گفت:  نسبت جنسیتی را هم به ازای هر ۱۱۳ پسر ۱۰۰ دختر عنوان کرد و ادر این مدت روزانه ۶۸ و ماهانه ۲ هزار و ۴۴ مورد ولادت در استان ثبت شد.
مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه با اشاره به ثبت ۸ هزار و ۴۵۲ مورد ازدواج و ۲ هزار و ۱۵۶ مورد طلاق در ۶ ماهه اول امسال گفت: این آمار نشان می‌دهد که نسبت ازدواج به طلاق به ازای هر ۴ ازدواج یک طلاق بوده است.
خدادادی با اشاره به اینکه یک میلیون ۶۵۰ هزار نفر از جمعیت استان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند گفت: از آغاز اجرای طرح تاکنون برای یک میلیون و ۳۶۰ هزار نفر در استان کارت ملی هوشمند صادر شده است.
او با بیان اینکه ۴۰ هزار کارت ملی هوشمند نیز در دفاتر پیشخوان صادر شده است و صاحبان آن تاکنون برای دریافت آن مراجعه نکرده اند افزود: امسال ۳۰ هزار و ۲۹۵ نفر نیز برای دریافت کارت ملی هوشمند درخواست داده اند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار