زیباسازی منظر شهری با کاشت ۲۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع گل فصلی

۲۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع گل فصلی در فضای سبز شهری توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد کاشته شد.

سیدرضا هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع از باغچه‌های بلوار ها، میادین، رفیوژها، تقاطع‌های هندسی و پارک‌های سطح شهر کندوکوب و با گونه‌های مختلف گلکاری گردید.

او افزود: گونه‌های بهاره و تابستانه اعم از جعفری، آهار، اطلسی ایرانی و ژاپنی، مروارید، میمون، ابری، همیشه بهار و آشلانتوس کاشته شد.


بیشتر بخوانید


هاشمی اظهار داشت: این اقدام با ۶۳ هزار و ۹۵۳ گلدان گل در پارک شهر، پارک ملت، پارک لاله، پارک بوستان مادر، میدان معلم، میدان شهدا، میدان انقلاب، میدان رسالت، میدان ولایت، بلوار ۱۷ شهریور، کوی پلیس، و ورودی شرقی شهر و ... انجام شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد ادامه داد: عملیات کاشت گل‌های فصلی هرساله متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان ها، میادین و بلوار‌های اصلی انجام می‌شود که با توجه به ظرافت و تنوع رنگ، زیبایی و جلوه خاصی به سیمای شهری می‌بخشد.

او از شهروندان خواست: در راستای حفظ زیبایی سیما و منظر شهری در مراقبت از گل‌ها و عدم عبور و مرور از باغچه‌های فضای سبز شهری با این سازمان همکاری کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار