فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی :

کار منابع طبیعی بسیار دوستانه و خداپسندانه و متوازن با امنیت عمومی است

سرگرد بسطامی حفاظت از منابع طبیعی خدادادی را یک وظیفه همگانی برشمرد و گفت:کار منابع طبیعی بسیار دوستانه و خداپسندانه و متوازن با امنیت عمومی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرگرد  بهزاد بسطامی،فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در دیدار با رئیس منابع طبیعی شهرستان ضمن تشکر از حضور رئیس و پرسنل محیط زیست ملکشاهی، حفاظت از منابع طبیعی خدادادی را یک وظیفه همگانی برشمرد و بر لزوم فرهنگ سازی در این راستا تاکید کرد.

او با اشاره به سختی کار پرسنل منابع طبیعی در حفاظت از گونه‌های گیاهی و جنگل‌ها با توجه به حجم و دامنه وسیع وظایف کاری، بر همکاری همه جانبه نیروی انتظامی با مجموعه منابع طبیعی شهرستان تاکید کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی ضمن استقبال از برنامه‌ها و سیاست‌های منابع طبیعی شهرستان، آمادگی نیروی انتظامی را در زمینه همکاری و تعامل بیشتر با منابع طبیعی در موضوعات مختلف زیست محیطی بویژه در حوزه صیانت از تنوع گیاهی و زیستی شهرستان اعلام کرد.

سرگرد بسطامی با بیان اینکه نیروی انتظامی با استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط در امر پیشگیری و برقراری نظم و امنیت آمادگی و همکار‌ی لازم را خواهد داشت گفت:پاسگاه‌ها و تیم‌های گشت در سطح مسیر‌های منابع طبیعی و مراتع و جنگل‌ها آمادگی کامل را در انجام مأموریت‌های محوله دارند.

او با اشاره به اینکه هوایی که تنفس می‌کنیم، زمینی که روی آن پا می‌گذاریم و آبی که آن را می‌نوشیم همه از منابع طبیعی هستند افزود: امنیت به وسیله دیدن منابع طبیعی و ملی افزایش پیدا می‌کند و کار محیط زیست بسیار دوستانه و خداپسندانه است و متوازن با امنیت عمومی می‌باشد.

سر گرد بسطامی با اشاره به اینکه منابع خدادادی طبیعی از چند بعد قابل اهمیت است تصریح کرد: اولین بعد این است که جنگل و مراتع و منابع و... برای خودمان است و دوم این که احساس امنیت در منابع زیست محیطی است و احساس امنیت مهمتر از خود امنیت است و در جلوه‌های بصری منابع طبیعی، وقتی آرامش باشد پویایی در محیط باشد امنیت به احساس امنیت وصل می‌شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.