سالمندان بندر امام خمینی(ره)، زیر سایه مهربانی کمیته امداد روزگار می‌گذرانند

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) تعداد سالمندان تحت پوشش این نهاد حمایتی را ۷۰۰ نفر اعلام کرد.

سمیه محیط، رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری مراسم تکریم سالمندان به مناسبت روز جهانی سالمند تعداد سالمندان تحت پوشش این نهاد حمایتی در این شهرستان را ۷۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: احسان به والدین و افراد سالخورده سفارش موکد قرآن است.

او با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد و اهداف این نهاد برگرفته از تعالیم انسان ساز قرآن است، افزود: سالمندان در طول سال از خدمات کمک معیشتی، بهداشت و درمان، تجهیزات پزشکی، تامین جهیزیه فرزندان، تسهیلات کارگشایی، ودیعه مسکن و ارائه خدمات آموزشی و مشاوره بهره مند می‌شوند.

سالمندان بندر امام خمینی(ره)، زیر سایه مهربانی کمیته امداد روزگار می‌گذرانند

محیط در پایان ضمن تبریک هفته سالمند به تکریم سالمندان و تقویت جایگاه آن‌ها در فرهنگ عمومی، حمایت ویژه از سالمندان، تبیین توانمندی‌ها و اثرگذاری سالمندان در اجتماع و خانواده تاکید کرد.

براساس این گزارش؛ بخشدار بندر امام خمینی (ره)، فرمانده سپاه پاسداران د مراسم تکریم سالمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور داشتند و با آن‌ها گفت‌وگو کردند.

سالمندان بندر امام خمینی(ره)، زیر سایه مهربانی کمیته امداد روزگار می‌گذرانند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
کاش درسراسرکشورازحال وروزسالمندان باخبرمیشدندمخصوصادختران دلسوزکه ازسالمندان درخانه بامشکلات گرانی دستوپنجه نرم میکنندعشق سالمندانه هنوزمهرومحبت ریشه اینهاست