واندا مترو پولیتانو، ایستگاه پایانی کومان در بارسلونا!

سرمربی هلندی بارسلونا در صورت شکست در مسابقه امشب مقابل اتلتیکو مادرید به احتمال فراوان از این تیم اخراج خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بارسلونا امشب در چارچوب دیداری حساس از هفته هشتم رقابت‌های لالیگا به مصاف تیم فوتبال اتلتیکو مادرید خواهد رفت. دیداری که می‌تواند آخرین حضور رونالدو کومان هلندی روی نیمکت سرمربیگری کاتالان‌ها باشد؛ چرا که شکست در این مسابقه شرایط تیم کومان را در لالیگا نامساعد‌تر خواهد کرد.

شاگردان رونالد کومان که در این فصل علاوه بر نتایج ضعیف، بازی‌های چندان زیبایی نیز به نمایش نگذاشته اند در لالیگا پس از ۶ بازی با ۳ تساوی و ۳ پیروزی در جایگاه هفتم قرار دارند. نتیجه‌ای غیر از پیروزی مقابل تیم پر مهره سیمئونه می‌تواند باعث آخرین حضور این مرد هلندی را در بارسلونا شود.

اوج نمایش ضعیف تیم بارسلونا در این فصل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بوده است. جایی که تیم او در ۲ بازی ۲ شکست ۳ بر صفر را کسب کرده و در این مسابقه‌ها ۶ گل دریافت کرده و گلی را وارد دروازه حریفان نکرده است.

رونالد کومان اختلافات زیادی با مدیران بارسلونا دارد و شاید عدم نتیجه گیری او در این ۲ فصل بهترین بهانه برای اخراج این مرد هلندی باشد. کومان در فصل گذشته نیز در لالیگا عنوانی بهتر از سومی کسب نکرد و شاید قهرمانی در جام حذفی اسپانیا نیز نتوانست عملکرد ضعیف کومان را در رقابت های بزرگی مانند لیگ قهرمانان اروپا بپوشاند.

تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و بارسلونا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو به مصاف هم خواهند رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار