احداث ۳۰۰۰ واحد مسکونی مقاوم برای نیازمندان آذربایجان غربی

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیش از سه هزار نیازمند در آذربایجان غربی در آستانه خانه دار شدن قرار دارند.

محمود بدلی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی طی سفر یک روزه خود به شهرستان تکاب، و در بازدید از خانه‌های احداثی برای محرومان روستای آرپاچایی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت: بیش از  ۳ هزار  واحد مسکونی در مناطق مختلف سطح استان  برای نیازمندان استان در حال احداث می‌باشد.

بدلی افزود: برای احداث این واحد‌های مسکونی یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ بهره ۵ درصد و باز پرداخت ۲۰ ساله اعطا می‌شود و علاوه بر آن، برای هر واحد مسکونی نیز ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) به احداث کنندگان داده می‌شود.

وی گفت: احداث کنندگان هر ۳۰۰۰ واحد مسکونی جهت انعقاد قرارداد به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر ۲ هزار واحد مراحل پی کنی را به اتمام رسانده اند و  یک هزار و ۳۰۰ واحد نیز مراحل اجرای فندانسیون را پشت سرگذاشته اند و مقرر شده است تا پایان آذر ماه سال جاری سقف و دیوارچینی واحد‌های مسکونی پایان یابد.

بدلی گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بعنوان مساعدت بلاعوض برای احداث واحد‌های مسکونی یاد شده پرداخت شده است.

بدلی در پایان گفت: سهم شهرستان تکاب از ۳۰۰۰ واحد مسکونی احداثی در سطح استان ۱۵۰ واحد مسکونی است که احداث کنندگان آن جهت انعقاد قرار داد به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.