اعتماد آسیب دیده مردم انگلیس به پلیس کشورشان/ افزایش خشونت پلیس انگلیس مشکل ساز شد

شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارشی به موضوع اعتماد آسیب دیده مردم انگلستان به پلیس کشورشان و علت این موضوع پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، رفتار‌های خشونت آمیز پلیس بریتانیا سبب شده تا شهروندان این کشور منتقد نبود امنیت باشند و درخواست برکناری رئیس پلیس انگلیس را فریاد بزنند و این امر شاید نشات گرفته از کشته شدن ۸۰ زن انگلیسی به دست مردان از اسفند سال ۱۹۹ تاکنون باشد، همان زمان که اخباری مبنی بر ربوده شدن، تجاوز و درنهایت قتل یک زن انگلیسی ۴۸ توسط یک افسر پلیس منتشر شده بود.

حال براساس برنامه‌ای که این شبکه تلویزیونی آن را تهیه کرده است، پس از تجاوز و قتل سارا اورارد ۳۳ ساله در اوایل ماه مارس توسط یکی از افسران پلیس لندن و محکوم شدن وی به حبس ابد، صدای مردم این کشور درآمده است.

گفته می‌شود، اعتماد مردم انگلستان به پلیس این کشور به شدت کاهش یافته است و اداره پلیس لندن بدلیل این موضوع مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

اداره پلیس لندن برای مقابله با این بی اعتمادی از زنان درخواست کرده است تا در صورت مشاهده افسران پلیس مشکوک به اولین خانه‌ای که رسیدند پناه برده و بصورت تلفنی هویت مامور را از اداره پلیس جویا شوند.

طبق گزارش این شبکه تلویزیونی، این پرونده از جمله پرونده‌های بسیار مهم محسوب می‌شود و موضوعی است که با تبعات ادامه دار ناشی از آن کشور انگلیس را تحت تاثیر خود قرار می‌گیرد.

مردم انگلیس نیز در واکنش به این اتفاق اعلام کرده اند که در صورتی که پلیس تجدیدنظری در شیوه‌های خود نداشته باشد ممکن است این اتفاقات بار‌ها و بار‌ها تکرار شود و از سوی دیگر به نظر می‌رسد دولت بدنبال پیگیری بیشتر این موضوع از طریق اداره پلیس لندن و وزارت کشور انگلیس است.

رهبر حزب کارگر انگلیس از جمله سیاستمدارانی است که به وضعیت موجود انتقاد دارد رئیس پلیس لندن نیز به فاجعه بار بود این موضوعات و در برخی موارد عدم دسترسی شهروندان به محلی امن اعتراف کرده است.

اما با توجه به همه این مسائل مطرح شده این موضوع خارج از انتظار است که اعتماد آسیب دیده میان مردم انگلستان و پلیس این کشور به این زودی‌ها ترمیم شده و اوضاع به روال سابق بازگردد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار