امام جمعه طبس:

ملت ایران هیچ گاه زیر بار زیاده خواهی‌ های نظام سلطه نخواهد رفت

حجت الاسلام محمدی گفت: گزارش مغرضانه آژانس بین المللی انرژی اتمی، هدفش تسلیم ایران است، اما آمریکا بداند ملت ما هیچگاه زیر بار زورگویی و فشار نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش اخیر خود از ایران می خواهد اجازه دسترسی بازرسان را به مجتمع تسا در کرج بدهد، اقدامی کاملاَ سیاسی که با هدف فشار بر ایران و تسلیم کردن آن در مذاکرات طراحی شده است.

او افزود: حرکت اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سنجش دولت جدید و آماده سازی زمینه مذاکرات جدید است اما بدانند که ملت ایران هیچگاه زیر بار زیاده خواهی‌های نظام سلطه نخواهد رفت و سیاست دولت سیزدهم، معطل تصمیم دولت های سلطه ‌گر نخواهد ماند و هر جایی لازم باشد حسب امر رهبر معظم انقلاب قاطعانه خواهد ایستاد.

حجت الاسلام محمدی در بخش دیگری از خطبه ها از مسائل مطرح شده درباره ایجاد یأس از واکسیناسیون کرونا در جامعه انتقاد کرد و اظهار کرد: طرح واکسینه شدن در برابر کرونا شتاب گرفته و برخی حق ندارند نظر خود را به همه جامعه القاء کنند و موجب ترس و ناامیدی مردم از واکسیناسیون کرونا شوند.

امام جمعه طبس تصریح کرد: دین‌ های انحرافی یکی از تهدیدهای دین اسلام است که متأسفانه بعضی با ادعای کاذب تشخیص زمان ظهور امام زمان (عج) یا نمایندگان ایشان موجب تضعیف اعتقادات مردم می‌شوند.

او بیان کرد: همان گونه که حضرت زینب (س) به تبیین اهداف عاشورا و به روشنگری پرداخت امروز نیز باید عالمان، قلم به دستان، فرهیختگان و نخبگان به تبیین اهداف اسلام و نظام و انقلاب بپردازند و اجازه ندهند که تبلیغات مسموم دشمنان در جامعه اثربخش باشد.

حجت الاسلام محمدی سیاستمداران مکار و حقه باز مدعی جدایی دین از سیاست را یکی دیگر از آفت‌های دین برشمرد و افزود: نباید دین را در اشخاص محدود کرد و از زاویه عملکرد آنها به دین مبین و کامل اسلام نگاه کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.