اذعان رسانه های صهیونیستی به ضعف این رژیم مقابل حزب‌الله در جنگ پهپادها

رسانه‌های رژیم صهیونیستی سرنگونی پهپاد نظامی این رژیم به شکل سالم در جنوب لبنان را یک دستاورد مهم برای جنبش حزب‌الله توصیف کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی فرود آوردن سالم پهپاد صهیونیستی در لبنان را یک دستاورد مهم برای جنبش حزب‌الله توصیف کردند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند: سرنگونی پهپاد نظامی اسرائیل به شکل سالم، یک نوع دستاورد برای حزب‌الله است.

این رسانه‌ها تأکید کردند: می‌توان گفت که این اقدام مرحله جدیدی از جنگ پهپادها است.

رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند: سالم فرود آوردن این پهپاد از لحاظ اطلاعاتی و نیز شناخت صحیح آن به حزب‌الله کمک می‌کند.

حزب‌الله لبنان عصر امروز پنجشنبه اعلام کرد یک هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی را در نزدیکی روستای «یاطر» واقع در جنوب لبنان در ساعت ۱۳:۵۵ به وقت محلی هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود یکی از پهپاد‌های بدون سرنشین این رژیم در جنوب لبنان سقوط کرده است، اما هنوز دلیل آن مشخص نیست و به تحقیقات در خصوص آن ادامه خواهد داد.

اواخر ماه گذشته نیز رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد یک فروند پهپاد این رژیم در حریم هوایی سوریه سقوط کرده و مدعی شد که این پهپاد در حال انجام یک عملیات عادی بوده است.

از ماه گذشته تاکنون این سومین پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی است که در سوریه و لبنان سرنگون می‌شود. رژیم صهیونیستی از این پهپاد‌ها برای جاسوسی از کشور‌های اطراف خود خصوصاً سوریه و لبنان استفاده می‌کند و بار‌ها از طریق آسمان لبنان به مواضع ارتش سوریه حمله کرده که موجب خشم مقامات و مردم لبنان نیز شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۶:۱۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
به قول حضرت امام نشناختند قدرت اسلام را
آخرین اخبار