مسئول جمعیت امام حسن (ع) سیستان و بلوچستان:

۲۴ هزار مهاجر افغان در نقطه صفر مرزی خدمات دریافت کرده‌اند

مسوول جمعیت امام حسن (ع) سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۴ هزار نفر از مهاجران افغان در نقطه صفر مرزی خدمات مختلف اجتماعی و فرهنگی را دریافت کرده‌اند.

مصطفی خواجه‌ درگی  مسئول جمعیت امام حسن (ع) سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از مردم مظلوم افغانستان تعدادی از موکب‌ها و گروه‌های جهادی استانی و کشوری که از آنان حضور در کربلا و خدمت به زائران امام حسین (ع) سلب توفیق شده در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان از ۱۶ شهریور ماه گذشته روزانه به بیش از یک هزار نفر خدمت ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اینک ۶ گروه جهادی و موکب در نقطه صفر مرزی حاضر و درحال ارائه خدمت به مهاجران افغان هستند افزود: توزیع اطعام، بسته فرهنگی، افلام بهداشتی، آب معدنی، نان، شیر خشک، پوشک و انجام ویزیت پزشکی و تست کرونا و ... از جمله خدماتی است که در زمان حضور افغان‌ها این خدمات به آنان ارائه می‌شود.

مسئول جمعیت امام حسن (ع) سیستان و بلوچستان بیان کرد: ابراز لطف و محبت و نوع دوستی مردم ایران اسلامی به مهاجران افغان و ارائه خدمات به مردم جنگ‌زده افغانستان از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

وی با اشاره به این که تا ۱۶ مهر ارائه خدمت به مهاجران افغان ادامه خواهد داشت گفت: با توجه به نوع فعالیت‌های جمعیت امام حسن (ع) مردم نوع‌دوست و خیر کشور می‌توانند کمک‌های مالی خود را برای کمک به نیازمندان و افراد بی‌بضائت به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۲۰۷۵۸۹۱ به نام جمعیت امام حسن مجتبی (ع) واریز کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار